اخبار داغ

لزوم فضا سازی شهر و ادارات متناسب با هفته دفاع مقدس+تصاویر

لزوم فضا سازی شهر و ادارات متناسب با هفته دفاع مقدس+تصاویر
پاسداشت دفاع مقدس ابزار انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل معاصر و آینده است ، ابزاری که دستگاه‌های اداری و شهرداری‌ها باید با فضاسازی مناسب و بازخوانی آن دوران چراغ راه آیندگان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس 8 سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و سال‌های دفاع مقدس هیچگاه از ذهن مردم در تاریخ پاک نمی‌شود و تمام روزهای جنگ اسنادی تاریخی است که باید به نسل های آینده نیز منتقل شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 پاسداشت دفاع مقدس و یادآوری آن دوران مهمترین ابزارانتقال فرهنگی به نسل معاصر و نسل های آینده است و این مجاهدت ها باید به آیندگان منتقل شود چرا که دفاع مقدس هویت‌بخش و ثمره بالنده  فرهنگ ایثار و شهادت بوده و بازخوانی این میراث گرانقدرچراغ راه آیندگان است.

,

رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا در سخنانی فرموده‌اند: این هشت سال، مظهری از برترین صفاتی است که یک جامعه می‌تواند به آن‌ها ببالد و از جوانان خودش انتظار داشته باشد. یعنی دفاع مقدس مظهر حماسه است، مظهر معنویت و دینداری است، مظهر آرمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهی است، مظهر ایثار و از خودگذشتگی است، مظهر ایستادگی و پایداری و مقاومت است، مظهر تدبیر و حکمت است.

,

امروز پس از گذشت سالیان سال از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس حال و هوای شهر یاسوج و ادارات استان نشانی از آن همه ایثار و فداکاری ندارد و به همین مناسبت باید با آذین بندی، فضاسازی شهری و نصب بنر در بیلبور‌های شهر و در ادارات حال و هوای دفاع مقدس ایجاد شود.

,

تصاویر تکملیی در زیر آمده است: 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه