اخبار داغ

افتخاری که نصیب ایران کوچک شد؛

اولین واکسن تزریقی- استنشاقی جهان؛ دستاورد موسسه سرم‌سازی رازی کرج/ وقتی ایمنی آنتی بادی، همورال و سلولی "کووپارس" کرونا را آچمز کرد

اولین واکسن تزریقی- استنشاقی جهان؛ دستاورد موسسه سرم‌سازی رازی کرج/ وقتی ایمنی آنتی بادی، همورال و سلولی "کووپارس" کرونا را آچمز کرد
کووپارس جز معدود واکسن هایی است که از نظر ایمنی آنتی بادی، همورال و سلولی، به صورت کامل ارزیابی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها مرکز واکسیناسیون موسسه رازی متفاوت تر از سایر مراکز در راستای مقابله با کرونا ارائه خدمات می کند، به گفته حسینی کارشناس این مجموعه، تعدادی از افراد واکسینه می شوند تا واکسن کووپارس مجوز اضطراری را دریافت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
این واکسن پس از اخذ مجور در دسترس عموم قرار می گیرد، البته در این مرکز افراد داوطلبانه واکسن دریافت می کنند، تا علاوه بر ایمنی به مرحله تولید انبوه واکسن هم کمک کنند. یک شهروند کرجی هم در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ به واکسن ایرانی بیشتر اعتماد دارم.
,
 
,
عده ای هم می گویند تعریف کووپارس را زیاد شنیده بودیم و به دستاورد دانشمندان ایرانی افتخار می کنیم و قطعا ایمنی بیشتری نسبت به دیگر واکسن ها دارد، موسسه رازی با قدمت ۱۰۰ سال یکی از بهترین مراکز جهان در زمینه تولید واکسن بوده و گام های بزرگی برداشته است.
,
 
,
, ,
 
,
نوفلی مدیر اجرایی تولید واکسن رازی کووپارس در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ کووپارس جز معدود واکسن هایی بوده که از نظر ایمنی آنتی بادی، همورال و سلولی، به صورت کامل ارزیابی شده است، در زمینه عارضه یابی هم تست های لازم انجام شده است.
,
 
,
در مرحله سوم کارآزمایی بالینی ۴۰ هزار نفر در استان های البرز و تهران واکسینه می شوند و استقبال خوبی از واکسن کووپارس صورت گرفته است، افرادی که متقاضی دریافت این واکسن هستند می توانند به سایت موسسه رازی مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
,
 
,
واکسن رازی کووپارس اولین واکسن تزریقی- استنشاقی جهان است که در موسسه سرم‌ سازی رازی تولید و با ورود به مرحله سوم امیدها برای تزریق این واکسن در ایران و بررسی اثر بخشی واکسن‌ های استنشاقی با هدف پیشگیری از ناقل بودن افراد بیشتر می‌شود.
,
 
,
با مشارکت در کارآزمایی بالینی واکسن رازی ایران هم می تواند گام مهمی در توسعه سلامت کشور بردارد، مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌ سازی رازی، تاسیس شده در سال ۱۳۰۳، یکی از قدیمی‌ ترین مؤسسه فعال در زمینه تولید واکسن در ایران است.
 
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه