اخبار داغ

پیشکسوت دفاع مقدس:

عقب‌ماندگی‌‌ها و مشکلات کشور حاصل تفکر لیبرال و غرب‌زده است/ نگذاریم واقعیت ها و حقایق جنگ تحمیلی تحریف شود

عقب‌ماندگی‌‌ها و مشکلات کشور حاصل تفکر لیبرال و غرب‌زده است/ نگذاریم واقعیت ها و حقایق جنگ تحمیلی تحریف شود
سید علی حسینی با بیان این که پیروزی ها و موفقیت های ما مرهون تفکر انقلابی است، خاطرنشان کرد: در مقابل نیز عقب ماندگی ها و مشکلات مرهون همین تفکر لیبرالی و غرب زدگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیشکسوت دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: آنچه در عرصه مدیریت در دفاع مقدس تجربه کردیم, می تواند ملاک و الگوی مدیریت برای مسئولین نظام جمهوری اسلامی در زمان حال باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سید علی حسینی ادامه داد: تجربه خنثی سازی تحریم ها، استقامت همه جانبه در مقابل استکبار، محور قرار گرفتن مردم برای حل مشکلات؛ تجربه های ناب دفاع مقدس است.
,
 
,
وی افزود: امروز دشمن اقتدار مردم را در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دیده است لذا دیگر به سمت جنگ سخت روی نمی آورد امروز استکبار تمام توان خود را در جنگ نرم و جبهه فرهنگی گذاشته است.
,
 
,
این پیشکسوت استانی تصریح کرد: فرهنگ جهاد، شهادت و دفاع، نسخه حیات‌بخش برای همه عرصه‌هاست؛ هر گاه این فرهنگ را سرلوحه کار خود قرار دادیم؛ موفق شدیم و هر گاه از این فرهنگ فاصله گرفتیم؛ شکست خوردیم.
,
 
,
حسینی گفت: دفاع مقدس انسان ساز و تحول آفرین است و خاطره های هشت سال دفاع مقدس، یکی از مهمترین و باشکوه ترین فراز تاریخ ملت ایران، یک ثروت عظیم ملی و گنجینه ای ارزشمند است.
,
 
,
وی با بیان این که پیروزی ها و موفقیت های ما مرهون تفکر انقلابی است، خاطرنشان کرد: در مقابل نیز عقب ماندگی ها و مشکلات مرهون همین تفکر لیبرالی و غرب زدگی است.
,
 
,
این پیشکسوت تاکید کرد: در عرصه فرهنگ؛ متولیان فرهنگی می توانند آموزه های شهدای هفت سال دفاع مقدس را خلاصه و کوتاه کرده و در کتابچه هایی در اختیار نسل های مختلف انقلاب قرار دهند.
,
 
,
وی، خاطرات دفاع مقدس را به عنوان پرشکوه‌ترین گنجینه ارزشمند برای همه نسل‌ها دانست و با تأکید بر این که هرگز نباید اجازه دهیم این گنجینه به دست فراموشی سپرده شود، افزود: ما باید از لحاظ معرفتی از این گنج تمام‌نشدنی استفاده کنیم؛ از محتوای آن استفاده و محافظت کرده و حقایق دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم.
,
 
,
حسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: بسیج کردن مردم در جنگ سخت راحت بود اما امروز در جنگ نرم بسیار سخت است و در این جنگ نرم اگر احساسی و تعصبی وارد شویم هرگز به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید بلکه باید در این راه با بصیرت و محققانه گام برداریم.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه