اخبار داغ

معاون وزیر راه:

استفاده از اراضی ادارات در تحقق قانون جهش تولید ضروری است

استفاده از اراضی ادارات در تحقق قانون جهش تولید ضروری است
صادق گفت: استفاده از ظرفیت اراضی در اختیار دستگاه‌های اجرایی در تحقق قانون جهش تولید امری ضروری است که باید مورد توجه تمام دستگاه‌ها باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، فرزانه صادق مالواجرد در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کارکنان حوزه شهرسازی و معماری، مسکن و ساختمان این اداره کل بیان کرد: با توجه به اینکه مطالعات اجرای برنامه‌های جهش تولید مسکن در حوزه‌های تخصصی برنامه‌ریزی توسعه شهری انجام می‌شود لازم است توجه به زیرساخت‌های موجود در داخل حریم شهرها در اولویت باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با بیان اینکه توسعه شهری نباید در افزایش وسعت شهرها خلاصه کرد، افزود: علاوه بر شناسایی زمین‌های مستعد توسعه شهری و فراهم‌سازی مقدمات الحاق آن‌ها به محدوده شهری باید به دنبال اثربخشی طرح‌های جامع در پاسخگویی به نیازها و ضرورت‌های توسعه شهری در آینده بود.

,

معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه آذربایجان‌غربی در تحصیل ٢٢ هزار هکتار اراضی ملی و دولتی در داخل حریم شهرها، قدم بزرگی برداشته است، گفت: اراضی مورد نیاز برای تولید و عرضه مسکن همراه با برنامه‌ریزی خدمات عمومی و پشتیبان ساماندهی شود و مسیر توسعه این فضاهای جدید درست ترسیم شود.

,

صادق مالواجرد اظهار داشت: ساختار و رئوس مطالعات و بررسی‌های لازم برای تهیه طرح جامع توسعه شهری باید مسئله‌محور، مشارکتی بودن و اتکا بر ظرفیت‌ها و منابع هر شهر تهیه و تصویب شود.

,

سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این نشست از تدوین رویکردهای مشارکتی برای تأمین زمین جهت اجرای نضهت ملی مسکن خبر داد و گفت: برای اجرای برنامه‌های حمایتی تولید و عرضه مسکن در آذربایجان‌غربی مشکل کمبود زمین  نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه