اخبار داغ

با موافقت هیئت دولت؛

استانداران بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند

استانداران بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند
اعضای هیئت دولت به استانداران منتخب بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه هیأت وزیران روز چهارشنبه به ریاستحجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیأت, ریاستحجت,

در این جلسه، هیأت وزیران پس از بررسی سوابق «احمد محمدی زاده»، به وی به عنوان استاندار بوشهر رأی اعتماد داد.

, هیأت,

رئیسی پس از رأی اعتماد دولت به استانداران جدید بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد، برخورداری از روحیه انقلابی و کارآمدی را از شاخصه‌های اصلی انتخاب مدیران و استانداران دانست و تأکید کرد: امروز همه وظیفه داریم با حرکت جهادی و انقلابی و با اولویت‌بندی نسبت به رفع مشکلات مردم گام برداریم.

, رأی, بویر,

رئیس جمهور اظهار داشت: از استانداران انتظار داریم مهم‌ترین مسائل و مشکلات مردم استان را شناسایی کنند و همه ظرفیت‌ها را برای برطرف ساختن مشکلات به کار بگیرند.

, مسائل,

رئیسی: همه مردم به دولت سیزدهم امیدوار هستند

, رئیسی: همه مردم به دولت سیزدهم امیدوار هستند, رئیسی: همه مردم به دولت سیزدهم امیدوار هستند,

رئیسی، خاطر نشان کرد: امروز همه مردم حتی آنهایی که به ما رأی ندادند نیز نسبت به دولت سیزدهم در ایجاد گشایش و آسایش در زندگی خود امیدوار هستند، لذا همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و استانداران وظیفه دارند برای رفع موانع و مشکلات به ویژه در زمینه اشتغال و مسکن گام‌های ماندگار و سازنده‌ای بردارند.

,

رئیس جمهور تصریح کرد: استانداران باید مشکلات اصلی استان را شناسایی کنند و براساس برنامه و اولویت و با حرکت انقلابی و جهادی و با میدان دادن به جوانان و جوانگرایی در مسیر برطرف ساختن مشکلات حرکت کنند.

, براساس, جوانگرایی,

احمد محمدی زاده استاندار جدید بوشهر، پیش از این به عنوان فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوشهر، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران و دستیار و مشاور عالی وزیر نفت در دولت دهم فعالیت داشته است.

,

سیدعلی احمدزاده استاندار جدید کهگیلویه و بویر احمد نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته حقوق خصوصی به ترتیب از دانشگاه‌های قم و تربیت مدرس و نیز کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی و کارشناسی حقوق قضائی به ترتیب از مرکز مدیریتی دولتی و دانشگاه قم است و پیش از این، معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور، معاون برنامه ریزی، اقتصادی و اداری و مالی استانداری قم، فرماندار شهرستان گچساران، عضو هیئت امنا و هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم بوده است.

, بویر, قضائی, ریزی,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه