اخبار داغ

در بازار امروز؛

افت ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه؛ نرخ دلار افزایشی شد/ افزایش ۱۱ هزار تومانی قیمت طلا+ قیمت‌ها

افت ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه؛ نرخ دلار افزایشی شد/ افزایش ۱۱ هزار تومانی قیمت طلا+ قیمت‌ها
قیمت سکه نسبت به روز گذشته ۵۰ هزار تومان ارزان‌تر شد اما صرافی‌های بانکی نزخ دلار را ۱۳۲ تومان افزایش دادند. قیمت طلا در بازارهای جهانی هم نوسان اندکی داشت و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران ۱۱ هزار تومان افزایش را ثبت کرد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز ۵ هزار تومان نسبت به روز قبل افت داشت و حدود ۱۱ میلیون و ۸۱۶ هزار تومان دادوستد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
قیمت سکه طرح قدیم با ۴۹ هزار تومان رشد به ۱۱ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان رسید.
,
 
,
نیم سکه امروز با افزایش ۷۰ هزار تومانی، ۵ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۱۰ هزار تومانی ۳ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان خرید و فروش شد. قیمت سکه یک گرمی هم حدود ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار تومان است.
,
 
,
قیمت هر انس طلا امروز در بازارهای جهانی با افت ۵۶ سنتی در محدود ۱۷۷۴ دلار معامله شد.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخل ۱۱ هزار تومان نسبت به روز گذشته گران‌تر شد و به یک میلیون و ۱۵۴ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با ۱۵ تومان افزایش، یک میلیون و ۵۳۸ هزار تومان فروخته شد.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار آزاد ارز ۱۲۸ تومان افزایش یافت و به ۲۷ هزار و ۵۳۱ تومان رسید. هر یورو با ۱۶۶ تومان افزایش را ثبت کرد و ۳۲ هزار و ۲۹۲ تومان به فروش رسید.
,
 
,
قیمت هر دلار در روز جاری در صرافی‌های بانکی ۱۳۲ تومان افزایش داشت و ۲۶ هزار و ۶۶۳ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۱۰۲ تومان برای خرید تعیین شد. هر اسکناس یوروز هم در این صرافی‌ها ۳۱ هزار و ۵۹۰ تومان به فروش رفت.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه