اخبار داغ

در جریان بازدید سرزده وزیر ورزش و جوانان از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران صورت گرفت

تاکید سجادی بر تحویل سریع ورزشگاه شیرودی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران

تاکید سجادی بر تحویل سریع ورزشگاه شیرودی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران
وزیر ورزش و جوانان در بازدید سرزده از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بر سرعت بخشیدن تغییر و تحول مجموعه ورزشی شهید شیرودی، تحویل سریع آن به اداره کل و برنامه ریزی جهت استفاده آحاد مردم استان تهران تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی در جریان بازدید از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به واگذاری استادیوم شیرودی اظهار داشت: این ورزشگاه متعلق به مردم تهران است و باید دراختیار آحاد آنان قرار گیرد تا به عنوان یک پایگاه قهرمانی بزرگ برای پشتوانه سازی ورزش کشور برنامه ریزی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,
وی درمورد حضور سرمایه گذاران در ورزش گفت: حضور سرمایه گذاران در ورزش، به سود ورزش است، چرا که هم به سلامتی مردم توجه بیشتر خواهد شد و هم امکان بروز و قابل استفاده شدن امکانات برای ورزشکاران فراهم می شود و از همه مهمتر، سرمایه گذاری مطمئنی برای خود سرمایه گذاران است.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان در بازدید از سالن ورزشی نصر با تاکید بر ضرورت نظارت کامل بر اماکن ورزشی بیان کرد: همانگونه که از این اماکن استفاده می کنیم باید بر تجهیزات و نگهداری از آنان نیز نظارت کامل داشته باشیم و تنها بهره بردار نباشیم. این اماکن سرمایه های ورزشی هستند که اگر در نگهداری آنان دقت نداشته باشیم، هزینه های زیادی چه از نظر مالی و چه از نظر معنوی گریبانگیرمان خواهد شد.
,
 
,
سجادی از ضرورت توجه به رفاهیات همکاران اداره کل گفت و ضمن تشویق همکاران به ورزش کردن افزود: نام وزارت و ادارات کل، ورزش است، لذا همکاران اداری ما نیز باید با ورزش عجین باشند. با وجود مشکلات اقتصادی جامعه، درخصوص استفاده از اماکن ورزشی باید دقت نظر داشته باشیم و در کنار آن، همکاران را ملزم به ورزش کردن کنیم تا الگوی مناسبی برای دیگر ادارات و وزارت خانه ها جهت تشویق آنان به امر ورزش باشیم.
,
 
,
در این دیدار، نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز ضمن تشکر از حضور وزیر ورزش در این اداره کل، گزارشی از عملکرد و فعالیت های انجام شده ارائه کرد و ضمن برشمردن مشکلات حاصل از بیماری کرونا و سایه تعطیلات بر ورزش گفت: با توجه به اعمال محمدودیت های کرونایی و تعطیلی اماکن ورزشی، مشکلات پرداخت حقوق نیروهای هیاتی از درآمد اماکن ورزشی را داشتیم و از سویی کمبود اعتبارات برگشت درآمدها ما را با چالش های فراوانی روبرو کرد، اما با تلاش همکاران و مساعدت های به عمل آمده توانستیم بخشی از کمبود درآمدها را جبران کنیم.
,
 
,
پریچهره ادامه داد: علی رغم محدودیت های کرونایی و تعطیلی اماکن ورزشی که آسیب های فراوانی به ورزش و باشگاه های ورزشی استان تهران وارد کرد، این اداره کل در تعامل نزدیک با ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد واکسیناسیون، بیش از 30 مجموعه و مکان ورزشی را درجهت واکسیناسیون عمومی دراختیار این ستاد قرار داده است.
,
وی با اشاره به مشکلات چارت سازمانی اداره کل افزود: بحث پست های سازمانی و نداشتن چارت و اینکه تهران نباید مانند دیگر استانها دیده شود، از مشکلات چارت سازمانی این اداره است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.
,
 
,
پریچهره افزود: در مورد احیاء ماده 27 و سرعت بخشیدن به حضور سرمایه گذاران اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و آسیب شناسی در خصوص قیمت گذاری انجام شده و ایرادهای آن برطرف شده است. همچنین اقدامات شایسته ای درمورد واگذاری های ماده 88 صورت گرفته و در این حوزه نیز ابتدا آسیب شناسی انجام شد و متعاقب آن در تمامی ادارات ورزش و جوانان، در نحوه واگذاری مجدد بعد از فراخوان ها، ایرادهای گذشته برطرف گردید.
,
 
,
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حوزه جوانان هم گفت: ارتباطات عالی و جلسات مستمری با سمن ها برگزار شده و طی روزهای آینده نیز جلسه شورای داوری طرح های ملی با محوریت استان تهران برگزار خواهد شد.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان، ظهر امروز به طور سرزده از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بازدید کرد و ضمن نشست با مدیرکل ورزش و جوانان با تعدادی از همکاران اداری نیز به گفتگو پرداخت.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه