اخبار داغ

تنیس روی جوانان کانتندر| درخشش پینگ‌پنگ‌باز ایران در پرتغال/ شمس نقره‌ای شد

تنیس روی جوانان کانتندر| درخشش پینگ‌پنگ‌باز ایران در پرتغال/ شمس نقره‌ای شد
در رقابتهای تنیس روی جوانان کانتندر در پرتغال، پینگ پنگ باز ایران به مدال نقره رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، رقابتهای کانتندر پرتغال با نایب قهرمانی نماینده تنیس روی میز کشورمان خاتمه یافت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
نوید شمس با پیروزی ۳ بر صفر در مصاف با نیکلاس دگروس نفر اول زیر ۱۹ ساله های بلژیک و دارنده رنکینگ ۲۸ جوانان دنیا به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
,
 
,
نوید که قرار است در لیگ برتر تنیس روی میز لهستان توپ بزند، با درخشش در رقابت های استار کانتندر جوانان پرتغال و غلبه بر حریفانی از کشورهای هند، اسپانیا، پورتوریکو و بلژیک به مرحله ی ۱/۴ پایانی راه یافت و برای قطعی شدن مدال برنز خود بازی سختی مقابل حریف نروژی خود با رنکینگ ۹ دنیا داشت.
,
لژیونر تنیس روی میز کشورمان ۳ بر ۲ Borgar Haug بازیکنی نروژی را شکست داد و با صعود به نیمه نهایی مدال برنز رقابت های استار کانتندر را برای خود قطعی کرد.
,
 
,
شمس در ادامه در مصاف با رنک ۸ جوانان دنیا lVor Ban از کرواسی در سه گیم متوالی موفق به شکست حریف قدرتمند خود شد و به فینال رقابت های استار کانتندر پرتغال راه یافت.
,
 
,
تنها نماینده کشورمان در لیسبون پرتغال، با نشان نقره انفرادی رقابت ها را به اتمام رساند.
,
نوید شمس در فینال این مسابقات با فلیکس لبرون از فرانسه با رنک ۷۱ دنیا روبرو شد و در مصاف با این حریف سرسخت اروپایی با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد. این نخستین بار است که یک ایرانی در میدان رقابتهای استار کانتندر به فینال راه پیدا می‌کند.
,
 
,
فلیکس لبرون فرانسوی پیش از این در جدول گروهی به عنوان سر گروه وارد مرحله حذفی شد و با عبور از رنک ۴۶ سپس ۱۲۸ دنیا، با سیدورینکو از روسیه با رنک ۱۴ روبرو شد و با حساب ۳ بر ۱ پیروز میدان شد و به فینال این رقابت ها راه یافته بود.
,
نوید با ۱۶ سال سن رنک ۷۹ جوانان است و با این پیروزی ارزشمند در مصاف با برترینهای دنیا می تواند در رنکینگ جهانی صعود چشمگیری داشته باشد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه