اخبار داغ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خبر داد:

افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سبزوار به ۶ مرکز/ واکسیناسیون ۶۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال سبزوار

افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سبزوار به ۶ مرکز/ واکسیناسیون ۶۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال سبزوار
نوده گفت: به منظور شتاب بخشی در روند تزریق واکسن، مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در این شهرستان به ۶ مرکز افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر فاطمه نوده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حاشیه بازدید از یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس اظهار داشت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا این شهرستان شامل شهید ناوی دوست در سالن هلال احمر، شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلای نماز جمعه، شهید چمران در جنب دادگستری، مراکز دانشگاه فرهنگیان و پیام نور و سالن ۹دی متعلق به سپاه سبزوار می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه محدودیت سنی برداشته شده و همه شهروندان بالای ۱۸ سال می‌توانند برای تزریق واکسن مراجعه نمایند، اظهار داشت: فرایند واکسیناسیون همه روزه از ساعت هشت تا ۱۸ عصر در این مراکز شش‌گانه انجام می‌شود.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با شتاب بخشی در روند تزریق واکسن، هم اینک ۶۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار واکسینه شده اند.

,

دکتر نوده افزود: در مجموع جمعیت بالای ۱۸ سال در شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد ۳۵۰ هزار نفر است که بیش از نیمی از آنها تاکنون واکسینه شده اند.

,

وی با بیان اینکه مشکلی در تامین واکسن وجود ندارد، تصریح کرد: لازمه بازگشت زندگی  به شرایط عادی پوشش بالای واکسیناسیون است لذا از شهروندان انتظار می‌رود در تزریق واکسن تعلل نکنند و به نزدیکترین مرکزی که دسترسی دارند مراجعه نمایند.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: همچنین دانش‌آموزانی که از ابتدای مهر وارد سال آخر متوسطه دوم می‌شوند برای دریافت واکسن می‌توانند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهید چمران در این شهرستان مراجعه نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه