اخبار داغ

هدف‌مان صعود به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیاست؛

ایران‌دوست: باید پیروزی مقابل بنگلادش را فراموش کنیم/ اردن رقیب سرسختی برای ماست

ایران‌دوست: باید پیروزی مقابل بنگلادش را فراموش کنیم/ اردن رقیب سرسختی برای ماست
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان گفت: امیدوارم به هدف‌مان که همان صعود به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا ٢٠٢٢ هند است، دست پیدا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم ایراندوست پس از پیروزی ۵ بر صفر ملی پوشان برابر تیم ملی فوتبال بانوان بنگلادش اظهار داشت: بچه‌های ایران فوق‌العاده ظاهر شدند و تمام برنامه‌های تاکتیکی که تمرین کرده بودیم، به اجرا درآوردند. ما تیم بنگلادش را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و فهمیدیم سمت راست آن‌ها نقطه ضعف‌شان است و این را گفته بودیم که بچه‌های ما می‌توانند از فضای بین دفاع راست و حتی دفاع چپ پاس‌های عمقی بدهند تا حملات زیادی را از جناحین داشته باشیم. خدا را شکر بچه‌ها با مهارت‌های فنی و سرعتی که به بازی می‌دادند، توانستند این بازی را با پیروزی پرگل ۵ بر صفر از زمین مسابقه خارج شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه عنوان داشت: همان‌طور که می‌دانیم تیم بنگلادش هم بازیکنان سرعتی زیادی داشت. هدف ما این بود که مرکز زمین را مهار کنیم. برای اینکه سه بازیکن خوب شان شماره ١٠ و ١١ و ۶ در مرکز زمین بازی می‌کردند که خوشبختانه تمام نکات فنی را که قبلا گفته شده بود، دختران باهوش ایران توانستند به اجرا در بیاورند و کاملا شرایط بازی را به نفع خودشان پیش بردند. البته گل زود هنگامی که در دقیقه ۴ به ثمر رساندیم برای تیم بسیار روحیه بخش بود.
,
 
,
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بیان داشت: از همه شاگردانم راضی هستم؛ چه بچه‌هایی که بازی کردند و چه آن‌هایی که روی نیمکت بودند. تمام هم و غم ما این بود که این همدلی و انسجام را به تیم بدهیم و بعد از سال‌ها تیم ملی، یک تیم متحد و یکدست باشد که خوشبختانه این شرایط در تیم رقم خورد. از لحظه‌ای که داور سوت پایان بازی را زد باید بگویم برای ما بازی بنگلادش تمام شد و به بازی با اردن فکر می کنیم.
,
 
,
ایراندوست درباره حریف بعدی ایران نیز اذعان داشت: اردن تیم خیلی خوبی است و کاملا فوتبال بازی می‌کند. ۳ تا ۴ بازیکن لژیونر دارد که در سطح اروپا بازی می‌کنند. قطعا این تیم را هم آنالیز کردیم و برنامه‌هایی برای آن داریم. در فاصله ۲ روز مانده به این دیدار، ۲ جلسه تمرینی خواهیم داشت تا بازیکنان با شرایط آماده‌تر و ریکاوری مناسبی بتوانند روز شنبه سوم مهرماه به مصاف این تیم بروند تا به هدف‌مان که همان صعود به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا ٢٠٢٢ هند است، دست پیدا کنیم.
,
 
,
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان ضمن تشکر از رئیس فدراسیون گفت: قبل از همه این ها باید از فدراسیون فوتبال و شخص آقای عزیزی‌خادم و همین طور خانم شهره موسوی تشکر کنم. در همین چندر روزی که ما در ازبکستان هستیم همواره پیگیر تیم هستند و شرایط بچه‌ها را رصد می‌کنند و این حمایت‌ها باعث می‌شود که انگیزه بچه‌ها دو برابر شود. همچنین پاداشی که به بازیکنان می‌دهند، برای عملکرد و بهتر شدن تیم کمک بسزایی می‌کند. امیدوارم همه مردم از بازی امروز دختران ایرانی لذت برده باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه