اخبار داغ

رییس شورای شهر کرج:

ورود نیروهای جهادی به هر بحرانی آبادانی به همراه دارد/ مدیران ناکارآمد؛ عامل بسیاری از مشکلات کشور

ورود نیروهای جهادی به هر بحرانی آبادانی به همراه دارد/ مدیران ناکارآمد؛ عامل بسیاری از مشکلات کشور
جواد چپردار گفت: خداوند را شاکر هستیم که همزمان با دولت انقلابی و مردمی روی کار آمدیم بسیاری مشکلات کشور به جهت دولت ها و مدیران ناکارآمد بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس شورای شهر کرج در حاشیه افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان البرز در گفتگو با "تیتریک" گفت: تجربه تاریخی انقلاب نشان داده است که هر جا فرزندان و تفکر بسیجی با پشتوانه سپاه وارد میدان شوند و با مدیریت های جهادی همراه باشند موفقیت های ارزشمندی را برای ما رقم زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
جواد چپردار ادامه داد: قطعا حضور سپاه و بسیج در این میدان کمک می کند که همه مردم استان بتوانند از واکسیناسیون برخوردار شوند و به امید خداوند اثرات مرگ و میر این بیماری منحوس در این البرز کم شود.
,
 
,
وی افزود: استان ما جزء استان هایی است که در این حوزه خوب عمل کرده و پیشرو است دستگاه ها، مدیریت ها، مراکز پزشکی ما با اهتمام و همدلی تا به امروز در ارتباط با این وظیفه بهداشتی با مردم از همه استان ها جلوتر بوده اند و به امید خداوند که بتوانیم در کنار دوستانمان در مدیریت های البرز، همکاران در سپاه خدماتمان را در این حوزه تکمیل کنیم.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: خداوند را شاکر هستیم که همزمان با دولت انقلابی و مردمی روی کار آمدیم بسیاری مشکلات کشور به جهت دولت ها و مدیران ناکارآمد بوده است.
,
 
,
چپردار گفت: امیدوارم که با حضور دولت انقلابی، کارآمد و انتخاب مدیران جهادی در استان اتفاقات خوبی در البرز و در کشور شکل گیرد.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: به امید خداوند با انتخاب شهردار و ابلاغ از وزارت کشور مدیریت های جهادی را در شهرمان تسریع می کنیم و باور داریم که خط اول دولت انقلابی شورای شهر و مدیریت های شهری در کلان شهرها هستند اگر بتوانیم در آبادانی و عمران به مردم شهرمان خدمت کنیم رضایتمندی از دولت ها حاصل می شود لذا ما خود را خط اول خدمت و نوکری به مردم می دانیم.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه