اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش فاروج تشریح کرد:

نحوه فعالیت آموزشی مدارس شهرستان فاروج در سال تحصیلی جدید

نحوه فعالیت آموزشی مدارس شهرستان فاروج در سال تحصیلی جدید
خلیل ذوقی گفت: سال تحصیلی جدید از سوم مهر ماه با نواختن همزمان زنگ مهر، زنگ ایثار و شهادت و زنگ نماز در تمامی مدارس شهرستان بصورت حضوری و مجازی آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک از فاروج، خلیل ذوقی مدیرآموزش وپرورش شهرستان فاروج، امروز در نشست خبری با خبرنگاران ،ضمن عرض تبریک بهار تعلیم و تربیت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رابطه با شیوه فعالیت مدارس در سال تحصیلی جدید اظهارکرد: آغاز سال تحصیلی جدید از سوم مهرماه به صورت حضوری و غیرحضوری خواهد بود و به جهت  تقارن با هفته دفاع مقدس زنگ مهر، زنگ ایثار و مقاومت و زنگ نماز همزمان در روز سوم مهر ماه در تمامی مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی افزود : بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا تمامی مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری با کلاس های زیر ۱۵نفر و دروس عملی هنرستان ها کارودانش و فنی وحرفه‌ای به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

,

مدیر آموزش و پرورش فاروج گفت: در مدارس روستایی و عشایری که تعداد جمعیت دانش آموزان کلاس های آنها بین ۱۶ تا ۳۰ نفر می باشند دو هفته اول به صورت غیرحضوری و از هفته سوم مهرماه با گروه بندی (زوج و فرد) آموزش به صورت حضوری خواهد بود.

,

خلیل ذوقی گفت: کلیه مدارس شهری   تا ۳۰۰ نفر  از سوم مهر ماه به صورت مجازی در شبکه اجتماعی دانش آموزی شاد برگزار خواهد شد.

,

مدیر آموزش و پرورش فاروج خاطرنشان کرد: کلیه مدیران و عوامل اجرایی مدارس روستایی و شهری در ایام هفته، شنبه تا چهارشنبه در مدارس حضور خواهند داشت.

,

وی در پایان  نیز اظهار داشت:  حفظ سلامت دانش آموزان و اولیای محترم و فرهنگیان عزیز از مهمترین دغدغه های آموزش و پرورش می باشد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مدارس بطور ویژه ای باید اجرا گردد.

,

 انتهای پیام/م.شادکام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه