اخبار داغ

امام جمعه توپ آغاج:

پیام شهدا عبور از سیم خاردار نفس است/ ضرورت بازخوانی وصیت نامه شهدا

پیام شهدا عبور از سیم خاردار نفس است/ ضرورت بازخوانی وصیت نامه شهدا
حجت الاسلام حکمت حکیمی فر امام جمعه توپ آغاج گفت: یکی از پیام شهدا عبور از سیم خاردار نفس برای رسیدن آزادگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر امام جمعه توپ آغاج در مراسم یادواره شهدای این شهر که با حضور مردم و مسوولان در جوار شهید گمنام برگزار شد، اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس تجلی رحمت الهی و قدرت لایزال خداوند است، در آن دوران تجلی عظمت قدرت خالق توانا و استمداد غیبی را مشاهده کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم بعثی عراق و 80 کشور حامی که وی را تا بن دندان مسلح کرده بود ایستادگی کردیم.

,

امام جمعه توپ آغاچ با اشاره به سخن شهید محمد جهان آرا که اگر شهر سقوط کرد اشکال ندارد مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند، بیان داشت: ایمان اگر سقوط کند، مذهب، اعتقادات و غیرت از بین می رود.

,

, ,

حجت الاسلام حکیمی فر ادامه داد: شهدا نیستند ما از آنها عقب افتاده ایم شهدا برای رستگاری خودشان از سیم خاردار نفسشان عبور کردند و به خدا پیوستند.

,

وی بر بازخوانی وصیت نامه شهدا توسط آحاد جامعه تاکید کرد و عنوان کرد: رفتار، پیمان و کردار شهدا سراسر تداعی کننده دوران دفاع مقدس است.

,

امام جمعه توپ آغاج تصریح کرد: رزمندگان انقلاب اسلامی با کار جهادی در هشت سال دفاع مقدس در برابر کل جهان ایستادند و پیروزی رسیدند.

,

, ,

حجت الاسلام حکیمی فر تاکید کرد: حرکت کشتی اقیانوس پیمای ارتش در چند ماه گذشته و بدون هیچگونه آسیبی به ایران رسیدن نمونه کار جهادی نیروهای مسلح است که از دفاع مقدس الگو گرفته اند که نشان صلابت، قدرت و ایستادگی بچه های انقلاب است.

,

وی در پایان سخنان خود با اشاره به وصیت نامه یکی از شهیدان گفت: دشمن از هیچ چیز واههمه ندارد و از هیچ طریقی نتوانست به ما ضربه بزند، الا زمانی که وارد خانواده ها شد و غیرت دینی را گرفت.

,

در ادامه مراسم چند برنامه فرهنگی اجرا و سپس از دو خانواده شهید و ایثارگر و یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهر توپ آغاج تجلیل و قدردانی شد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه