اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

خروج ایران از دیپلماسی وابسته به کدخدا با عضویت در پیمان شانگهای/ تاخیر دولت در ترمیم ساختار کارگزاران برای نظام هزینه بردار است

خروج ایران از دیپلماسی وابسته به کدخدا با عضویت در پیمان شانگهای/ تاخیر دولت در ترمیم ساختار کارگزاران برای نظام هزینه بردار است
آیت الله حسینی همدانی گفت: دولت نباید یک روز را برای ترمیم ساختار دولت از دست بدهد، فاصله افتادن بین انتخاب ها برای کشور هزینه ساز می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین نماد شیعه بودن است و قیام عاشورا را زنده نگاه داشت، گفت: اربعین عامل حرکت جبهه مقاومت بود و شهدای آن هم تربیت شده مکتب حسینی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی اربعین را عامل خوف و هراس استکبار رو به اضمحلال دانست و افزود: وحدت آفرینی اربعین آنها را علیه شیعه متحد کرده است، چرا که راهبرد آنها مهار شیعه بوده و به دنبال ایجاد اختلاف بین ایران و عراق هستند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه به برکت اربعین بصیرت بخش شعیان ترفندهای دشمن را خنثی کرده اند، اظهار داشت: آمریکا مخارج نجومی برای مقابله با فرهنگ عاشورا داشته است اما اربعین حسینی نماد شکست ابرقدرت ها است.
,
 
,
امام جمعه کرج سخنرانی رئیس جمهور در اجلاسیه سازمان ملل را محکم و از روی موازین انقلابی، ارزشی و عزت آفرین دانست و تصریح کرد: آیت الله رئیسی علاوه بر نشان دادن چهره منفور آمریکا به دفاع شفاف از فلطسین پرداخت.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه نگاه رئیس جمهور ایران به برجام دفاع از منافع ملی و منطبق با موازین بود،  گفت: آیت الله رئیسی اعلام کرد ایران به مذاکره ای رضایت خواهد داد که تحریم ها را بردارد.
,
 
,
امام جمعه کرج افزود: عده ای غرب زده آیه یاس می خواندند و معتقد بودند سازمان همکاری های شانگهای به دلیل عدم پیوستن ایران در FATF عضویت ایران را در این پیمان نمی پذیرد اما با اتفاقات اخیر شاهد ایجاد یک بازار ۳ میلیارد نفری برای کشورمان خواهیم بود.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی ارتقا قدرت سیاسی و امنیتی ایران را از دیگر ثمرات عضویت ایران در پیمان شانگهای دانست و اظهار داشت: کشورهای عضو این سازمان با خروج دیلپماسی ایران از توجه به کدخدا و نگاه به شرق ایران را پذیرفتند.
,
 
,
وی با اشاره به عصبانیت آمریکا، صهیونیست و گاو شیرده از انحصار شکنی غرب توسط ایران، در بخش دیگری تصریح کرد: برگزاری شورای عالی آموزش و پرورش پس از ۱۰ سال توسط رئیس جمهور و بررسی سند تحول بنیادین و عدالت آموزشی اقدامی سازنده بود.
,
 
,
امام جمعه کرج در تذکری به دولت گفت: قوه مجریه نسبت به تغییر کارگزاران باید سرعت، صحت و قاطعیت را در نظر بگیرد چرا که تاخیر در انتخاب آفاتی به دنبال دارد، البته دولت در حال ترمیم خرابی ها است.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی افزود: دولت نباید یک روز را برای ترمیم ساختار دولت از دست بدهد، فاصله افتادن بین انتخاب ها برای کشور هزینه ساز می شود و اداره کردن بخش های مختلف با سرپرست، هزینه ساز و عامل ایجاد شائبه است.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه