اخبار داغ

چند خبر از فوتبال بانوان؛

دباغی: با روحیه پیروزی به رقابت با اردن می رویم/ علیپور: بازیکنان در شرایط روحی و آمادگی جسمانی خوبی بسر می برند

دباغی: با روحیه پیروزی به رقابت با اردن می رویم/ علیپور: بازیکنان در شرایط روحی و آمادگی جسمانی خوبی بسر می برند
مهاجم تیم ملی فوتبال بانوان گفت: یک تیم همدل با کادر فنی بسیار عالی داریم و می خواهیم بهترین عملکرد را برابر اردن از خود به جای بگذاریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هاجر دباغی مهاجم تیم ملی فوتبال بانوان درباره بازی فردا تیم ملی فوتبال بانوان برابر اردن اظهار داشت: اردن در این چند سال خیلی پیشرفت کرده است، در یکسال گذشته مدام در اردو بودند و بازیهای دوستانه زیادی داشتند. با توجه به اینکه کادر فنی این تیم را کاملا برای ما آنالیز کرده و نکات مختلفی را درباره این مسابقه به ما یادآوری کرده است، اگر بازیکنان مو به مو برنامه های تاکتیکی و تکنیکی کادر فنی را فردا در زمین مسابقه پیاده کنند، مطمئنا با همدلی یکدیگر می توانیم با اجرای یک بازی خوب سربلند از زمین مسابقه خارج شویم و به هدف اصلی مان که صعود به مسابقات جام ملتهای آسیا 2022 هند است، دست پیدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
زننده گل چهارم تیم ملی فوتبال بانوان برابر بنگلادش گفت: در رده های پایه تیم ملی فوتبال بانوان تجربه بازی با بنگلادش را داشتم. در بازی مقابل این تیم به برد پرگل نیاز داشتم که با روحیه مضاعف تری به مصاف اردن برویم. حتی می توانستیم گل های بیشتری را هم بزنیم که این اتفاق رخ نداد. کادر فنی بازیهای جدید این تیم را برایمان آنالیز کرده بود و با توجه به کوتاهی قد دروازه بان و تک موقعیتی که در اختیار من قرار گرفت، خدا را شکر توانستم از این موقعیت بدست آماده بخوبی استفاده کنم و گل چهارم ایران را به ثمر برسانم و 3 امتیاز کامل این مسابقه را بدست آوردیم.
,
 
,
مهاجم تیم ملی اضافه کرد: این دوره حمایت از ما خیلی خوب بود و فدراسیون سنگ تمام گذاشت و بازیکنان بازی به بازی بهتر شده و عملکرد خوبی را از خود نشان دادند. پست اصلی ام مهاجم است ولی هر جا که کادرفنی نیاز داشته باشد بازی می‌کنم.
,
 
,
دباغی در پایان خاطر نشان کرد: آمادگی تیم ایران بالاست و بچه ها روحیه خوبی برای مصاف با اردن دارند. در این دو روزه نیز تمرینات خوب منظم و دقیقی را در اینجا پشت سر گذاشتیم و قصد داریم با روحیه پیروزی به رقابت با اردن می رویم. قطعا یک تیم همدل با کادر فنی بسیار عالی داریم می‌خواهیم بهترین عملکرد را برابر اردن از خود به جای بگذاریم.
,
 
,
 
,
*علیپور: بازیکنان در شرایط روحی و آمادگی جسمانی خوبی بسر می برند
,
فاطمه علیپور مدیر تیم ملی فوتبال بانوان درباره شرایط تیم ملی فوتبال بانوان اظهار داشت: تیم ملی فوتبال بانوان در شرایط آمادگی روحی و جسمانی خوبی بسر می برد. با توجه به اردوهای متوالی که پشت سر گذاشتیم و از اردیبهشت ماه این فرایند رو به رشد را در تیم کاملا مشاهده می کنیم. حتی در بازی برابر بنگلادش شاهد این رشد و پیشرفت بودیم. از نظر جسمانی کارهای فنی، بدنی و تخصصی روی این بازیکنان انجام شده است که مطمئنا این امر مهم با تلاش و پیگیری مستمر خود بازیکنان رخ داده است.
,
 
,
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های فدراسیون گفت: از شهاب الدین عزیزی خادم، شهره موسوی، هیات رئیسه فدراسیون و تمام عواملی که دست به دست هم دادند و پشت این تیم بودند، تقدیر و تشکر می کنم. همچنین از زحمات پرسنل مرکز ملی فوتبال که بدون هیچ توقعی دست ما را گرفتند، سپاسگزارم. احترامی که در این چندماهه از طرف مسئولین فدراسیون فوتبال شامل حال تیم ملی فوتبال بانوان شده است، انگیزه مضاعفی را در تیم ایجاد کرده است.
,
 
,
مدیر تیم ملی فوتبال بانوان با اشاره به حضور تیم ملی بانوان در بلاروس و ازبکستان گفت: پیش از اعزام به مسابقات مقدماتی آسیا در دو تورنمنت بین المللی بلاروس و ازبکستان شرکت کردیم و بنظرم امتیاز مثبتی بود و توانست به پیشرفت و توسعه تیم کمک کند. کادر فنی توانست نقاط ضعف و قوت بازیکنان را شناسایی کند و روی آنها برنامه ریزی مناسبی انجام دهد.
,
علیپور اضافه کرد: خوشبختانه اعضای سفارت ایران در ازبکستان از هیچ حمایتی دریغ نکرده و مرتبا با ما در تماس هستند و حتی در بازی برابر بنگلادش در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک مسابقه تیم ملی فوتبال بانوان ایران را تماشا کردند.
,
 
,
وی در پایان در خصوص میزبانی ازبکستان در این مسابقات بیان کرد: میزبان مسابقات برای فراهم کردن آرامش تیم ملی ایران تمام تلاش خود را می کند و بازیکنان در زمینه تغذیه هیچ مشکلی ندارند. همچنین با توجه به درایت کادر پزشکی و دستگاههای پیشرفته ای که فدراسیون فوتبال در اختیار آنها قرار داده است در بحث ریکاوری بازیکنان هیچ مشکل و کمبودی نداریم. ضمن اینکه با توافق هیات رئیسه مقرر شد، پاداش پیروزی به بازیکنان داده شود و این امر باعث انگیزه و قوت قلب برای بچه ها شد. انشاءالله با دعای خیر مردم و فوتبال دوستان عزیز به مسابقات جام ملت های آسیا 2022 هند راه پیدا کنیم.
,
 
,
*توضیحات کادر پزشکی تیم بانوان در آستانه بازی با اردن
,
پردیس نفرزاده فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال بانوان درباره شرایط بازیکنان گفت: کارهای درمانی و فیزیوتراپی بازیکنان بعد از هر تمرین و پیش از هر مسابقه روی آنها به دقت انجام می شود. همچنین گزارش های لازم درباره آسیب های بازیکنان روزانه به مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی ارائه می شود. سعی من به همراه دکتر فهیمی پور این است که آمادگی بازیکنان را به حداکثر رسانده و مصدومیتها را به حداقل برسانیم تا کادر فنی با فراق خاطر نسبت به انتخاب ترکیب خود اقدام کند.
,
 
,
وی در ادامه اضافه کرد: در بازی برابر بنگلادش چند مصدوم داشتیم که کارهای بازتوانی آنها را شروع کرده و در کنارش تغذیه و ریکاوری ملی پوشان را انجام داده ایم. یکی و دو بازیکن دچار کشیدگی عضلات داخلی ران و گرفتگی ساق پا شده اند. کادر پزشکی تلاش می کند تا با کارهای بازتوانی، اقدامات اولیه درمانی را انجام دهد تا بازیکنان با سلامت کامل در دیدار برابر اردن به میدان بروند.
,
 
,
فیزیوتراپ تیم ملی بانوان در پایان ضمن تشکر از کمیته پزشکی فدراسیون گفت: خوشبختانه همه بچه ها از وضعیت سلامت کامل برخوردار بوده و روند ریکاوری و بازتوانی آنها با تجهیزات مناسبی که کمیته پزشکی فدراسیون در اختیار ما قرار داده است، همچنان ادامه دارد و با بکارگیری دستگاههای گیم ریدی، فیزیوتراپی، الکتروتراپی، درمان های دستی، تمرین درمانی و سایر درمان های موثر کمک می کنیم تا بازیکنان از نظر عدم توانایی در مسابقه فردا مشکل نداشته باشند.
,
 
,
 
,
*انجام تست PCR از تیم ملی فوتبال بانوان
,
اعضای تیم ملی فوتبال بانوان طبق پروتکل‌های درنظر گرفته شده کنفدراسیون فوتبال آسیا در روز قبل از مسابقه برابر اردن تست PCR دادند.
,
تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان فردا (شنبه 3 مهرماه) به مصاف تیم اردن می رود و طبق پروتکل‌های درنظر گرفته شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بعدازظهر امروز از کلیه نفرات تست کرونا گرفته شد. پاسخ تست ملی‌پوشان تا ساعتی دیگر مشخص خواهد شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه