اخبار داغ

یادگار هشت سال دفاع مقدس:

دشمن جرئت استفاده از گزینه‌های روی میز را ندارد

دشمن جرئت استفاده از گزینه‌های روی میز را ندارد
سردار اسداله ناصح گفت: دشمنان می گویند گزینه نظامی در کنار گزینه های دیگر روی میز است اما جرئت استفاده از این گزینه ها را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار اسداله ناصح در مراسم رونمایی از تألیفات جدید در حوزه دفاع مقدس که صبح امروز در محل ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی بنی‌صدر حتی گفته بود که یک اسلحه سبک هم به بسیجیان ندهید اما امام خمینی (ره) کاری انجام دادند که دشمن در جبهه‌های نبرد غافلگیر شد. امام خمینی (ره) فرمودند که روی پای خود بایستید و این فرمان امام راحل پیروزی بزرگی را برای ایران که همیشه در همه جنگ‌ها بازنده بود، رقم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی با بیان این‌که شرایط بسیاری سختی را در جنگ با آن روبه‌رو بودیم، گفت: دشمن که قصد داشت ایران را یک هفته‌ای اشغال کند و حتی نقشه خوزستان و کل ایران را تغییر داده بودند و برای تمام شهرهای ایران نام‌های جدید برگزیده بودند، اما در رسیدن به اهدافش موفق نشد.

,

یادگار هشت سال دفاع مقدس به اخلاص خانواده‌ها در اعزام فرزندانشان به جبهه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: خانواده‌ها در دفاع مقدس اصلاً به فکر این نبودند که یک شهید داده‌اند یا دو شهید. هدف خانواده‌ها فقط دفاع از دین و کشور بود و خداوند به خاطر این رفتارها، برکت و نعمات خود را برای کشور بیشتر کرد.

,

سردار ناصح با اشاره به شکست ارتش افغانستان در برابر طالبان گفت: آمریکا یک ارتش ۳۰۰ هزار نفری را در افغانستان آموزش داد اما این ارتش با یک تهدید کوچک طالبان، سریع تسلیم شدند. نمی‌توان امنیت کشور را با وابستگی به خارجی‌ها تأمین کرد. امنیت کشور با اتکاء به خود تأمین می‌شود.

,

فرمانده اسبق سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام با بیان این‌که دشمن دیگر جرئت این را ندارد بگوید گزینه نظامی را علیه ایران به کار خواهد گرفت، تصریح کرد: البته می‌گویند گزینه نظامی در کنار گزینه‌های دیگر روی میز است اما جرئت استفاده از این گزینه‌ها را ندارند.

,

سردار ناصح عنوان کرد: امام خمینی (ره) ابهت پوشالی آمریکا را در شرایطی شکستند که هیچ کشوری جرئت ایستادگی مقابل آن را نداشت و امروز به مرحله‌ای از قدرت رسیده‌ایم که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند دوران بزن و در رو تمام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه