اخبار داغ

سرلشکر سلامی:

ایثار نوجوان ایذه‌ای نشان داد روح شجاعت در جامعه ایران همچنان حیات‌بخش است

ایثار نوجوان ایذه‌ای نشان داد روح شجاعت در جامعه ایران همچنان حیات‌بخش است
فرمانده کل سپاه گفت: عروج آسمانی علی لندی نوجوان ایذه ای در میدان ایثار و فداکاری نشان داد روح شجاعت و پیشتازی در خطرپذیری‌های شکوهمند در جامعه ایمانی و اسلامی ایران همچنان جاری و حیات بخش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاه نیوز، در پی درگذشت شهادت گونه علی لندی نوجوان فداکار و شجاع ایذه ای سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت این ضایعه با خانواده وی ابراز همدردی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن پیام به این شرح است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم 

,

عروج آسمانی علی لندی شیرمرد خوزستانی و نوجوان غیرتمند و شجاع ایذه ای در میدان ایثار و فداکاری برای نجات هموطنان عزیز خود که یادآور جاودانگی حماسه شهیدان افتخارآمیز میهن اسلامی محمد حسین فهمیده و بهنام محمدی در دفاع مقدس است، نشان داد روح شجاعت و پیشتازی در خطرپذیری‌های شکوهمند در جامعه ایمانی و اسلامی ایران همچنان جاری و حیات بخش است.

,

ضایعه فقدان این قهرمان جاودانه ایران زمین در موسم اربعین حسینی را به خانواده عالیقدر و داغدیده وی و مردمان شریف استان خوزستان تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای کریم و نعیم برای آن ابر مرد کوچک ، رحمت و رضوان الهی و همنشینی با حماسه‌ساز کربلا حضرت علی اکبر (ع) و برای مصیبت دیدگان گرانقدر صبر و شکیبایی توام با پاداش صابرین طلب می‌کنم.

,

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی

,

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه