اخبار داغ

تسریع روند واکسیناسیون با ورود بسیج در اردبیل/مقابله با کرونا اولویت اول سپاه حضرت عباس(ع) است

تسریع روند واکسیناسیون با ورود بسیج در اردبیل/مقابله با کرونا اولویت اول سپاه حضرت عباس(ع) است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با ورود بسیج و سپاه روند واکسیناسیون در استان اردبیل سرعت گرفته است و هشت مرکز تجمیعی مستقل با بهره گیری از توان انسانی و تجهیزاتی، همه روزه با تمام ظرفیت در خدمت مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، سردار محمدی اصل در بازدید از مراکز واکسیناسیون، اظهار داشت:با ورود بسیج و سپاه روند واکسیناسیون در استان اردبیل سرعت گرفته است و هشت مرکز تجمیعی مستقل با بهره گیری از توان انسانی و تجهیزاتی، همه روزه با تمام ظرفیت در خدمت مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , سبلان ما, ، ,

وی افزود: یک مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز در شهرستان پارس آباد با مشارکت بسیج و سپاه و شبکه بهداشت و درمان راه اندازی شده است و این مرکز نیز مشغول ارائه خدمات می باشد.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج و سپاه خود را در کنار مدافعان سلامت می داند و برای متلاشی کردن ویروس کرونا،در ۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیز با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری و مشارکت می نماید.

,

سردار محمدی اصل بیان کرد: طرح واکسیناسیون محله محور و خانه به خانه برای جاماندگان بالای ۶۰ سال نیز با مشارکت مراکز بهداشتی در سطح استان اجرایی می شود و این فرایند همچنان تداوم خواهد داشت.

,

وی تصریح کرد: واکسیناسیون در روستاهای صعب العبور و فاقد خانه بهداشت نیز مهم و حائز اهمیت است و بسیج با هماهنگی مراکز بهداشتی در این امر نیز نقش آفرینی می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه