اخبار داغ

با هدف افزایش واکسیناسیون؛

انجام واکسیناسیون در ۱۳۵ نقطه از میاندوآب/ مرکز واکسیناسیون خودرویی راه‌اندازی شد

انجام واکسیناسیون در ۱۳۵ نقطه از میاندوآب/ مرکز واکسیناسیون خودرویی راه‌اندازی شد
فرماندار میاندوآب گفت: برای تامین سلامت و رفاه حال شهروندان و جلوگیری از ازدحام علاوه بر مرکز سیار که در نقاط مختلف شهر ارائه خدمات می کند، در ۱۳۵ نقطه از شهرستان واکسیناسیون درحال انجام بوده و مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز ، حسام شیرازه محبت امروز در جلسه شهرستانی ستاد مقابله با کرونا در میاندوآب، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی بسیار با ارزش و تلاش سپاه پاسداران و کادر درمان در اجرای طرح قابل تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه واکسیناسیون در شهرستان میاندوآب نسبت به سطح کشوری آمار قابل قبولی دارد، افزود: علی رغم روند روبه رشد واکسیناسیون، همچنان برای قطع زنجیره انتقال نیازمند واکسیناسیون اصناف، کسبه و کارکنان ادارات و اماکن پرتردد همچون شهرداری و بانکها هستیم.

,

وی گفت: ناچاریم با تشدید نظارت بر روند رعایت پروتکلها در اماکن عمومی و ترغیب مردم به استفاده از ماسک و زدن واکسن فشارهای روحی و روانی حاکم بر جامعه را کاهش دهیم.

,

شیرازه محبت تصریح کرد: برای تامین سلامت و رفاه حال شهروندان و جلوگیری از ازدحام علاوه بر مرکز سیار که در نقاط مختلف شهر ارائه خدمات می کند، در۱۳۵ نقطه از شهرستان واکسیناسیون درحال انجام است و مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز فعالیت خود را از صبح فردا آغاز خواهد کرد.

,

فرماندار میاندوآب افزود: از شهروندان انتظار داریم بدون توجه به اظهارنظرهای خلاف واقع افراد غیر متخصص برای قطع زنجیره انتقال بیماری دراین مراکز حضور یابند، هیچ مشکلی در تامین واکسن وجود ندارد و از مردم خواهش میکنیم با حضور در مراکز واکسیناسیون واکسن خود را تزریق کنند .

,

از ابتدای شیوع بیماری ۷۰ هزار تست کرونا گرفته شده است

,

سهراب حیدری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب نیز در این جلسه گفت: علی رغم کاهش نسبی آمار ابتلا همچنان در شرایط نامطلوب قرار داریم و متاسفانه با کاهش استقبال مردم از واکسیناسیون نیز مواجه هستیم.

,

وی افزود: در ابتدای شیوع بیماری مرگ و میر در سنین بالا بیشتر بود ولی پیکهای مختلف و جهش ویروس مرگ و میر در سنین پایین تر را نیز افزایش داده است.

,

حیدری تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری ۷۰ هزار تست کرونا گرفته شده است، و تا این لحظه نزدیک به پنج هزار نفر در میاندوآب بستری شده و متاسفانه ۵۴۷ نفر از شهروندان را نیز از دست داده ایم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه