اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری تأکید کرد؛

لزوم کمک حداکثری همه دستگاه‌ها به حوزه فضای مجازی/ هجمه رسانه‌های بیگانه علیه سلبریتی‌هایی که از مردم حمایت می‌کنند

لزوم کمک حداکثری همه دستگاه‌ها به حوزه فضای مجازی/ هجمه رسانه‌های بیگانه علیه سلبریتی‌هایی که از مردم حمایت می‌کنند
ابراهیم شریفی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها باید به کمک فضای مجازی بیایند، گفت: با وجود آنکه بازنشر مطالب و تولیدات فرهنگی در فضای مجازی یکی از مهم‌ترین فاکتورها به شمار می‌رود اما در این زمینه مشکلات زیادی وجود دارد که باید رفع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری با حضور در دفتر پایگاه خبری جهانبین نیوز؛ در جمع اعضای این پایگاه خبری، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها باید به کمک فضای مجازی بیایند.

وی افزود: با وجود آنکه بازنشر مطالب و تولیدات فرهنگی در فضای مجازی یکی از مهم‌ترین فاکتورها به شمار می‌رود اما در این زمینه مشکلات زیادی وجود دارد که باید رفع شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تولید محتوی و ایجاد مطالب جدید با زحمات فراوان و با تلاش اتاق‌های فکر تهیه می‌شود، به همین دلیل لازم است بستری مناسب برای بازنشر آن وجود داشته باشد.

شریفی عنوان کرد: در حوزه بازنشر محتوی، تکرار بسیار مهم است و این موضوع در یک بازه زمانی خاص قطعاً تأثیرگذار است، لذا باید بدون ایجاد دل‌زدگی و خستگی به سمت تکرار تولید محتوی برای رسیدن به اثر بیشتر پیش برویم.

وی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ و هنر ظرافت‌ها و اهمیت خاص خود را دارد، خاطرنشان کرد: این حوزه بسیار متنوع است که شامل فعالیت‌های قرآنی، رسانه، هنر و... می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آن دست از سلبریتی‌ها که از مردم حمایت می‌کنند مورد هجمه رسانه‌های بیگانه قرار می‌گیرند، اضافه کرد: درست است که رفتار برخی از سلبریتی‌ها باعث شده واژه سلبریتی به یک کلمه بد تبدیل شود، اما همه افراد مشهور را نباید در یک گروه قرار داد و آن‌ها را درهم کوبید.

شریفی بیان کرد: خوشبختانه در چهارمحال و بختیاری پدیده معاند را نداریم و این یک نکته مثبت برای این استان است که سه قوم لر، ترک و فارس در کنار یکدیگر بدون هیچ مشکلی زندگی می‌کنند.

وی تأکید کرد: اگر بتوانیم در جذب حداکثری هنرمندان موفق عمل کنیم بسیار اثرگذار خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توجه به مقوله فرهنگ در فضای مجازی و همچنین خرده‌فرهنگ‌ها بسیار بااهمیت است و نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعلی برنامه محور است که بسیار می‌تواند در پیشبرد اهداف فرهنگی مؤثر باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه