اخبار داغ

همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس؛

۶۰ منزل مسکونی مددجویی در رشتخوار افتتاح شد

۶۰ منزل مسکونی مددجویی در رشتخوار افتتاح شد
همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس بیش از 60 منزل مددجویی کمیته امداد امام خمینی به همت کمیته امداد رشتخوار و تلاش جهادگران بسیجی رشتخوار به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح توس؛ صبح امروز همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی بیش از 60 منزل مسکونی مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) به همت کمیته امداد امام خمینی  و تلاش جهادگران بسیجی در رشتخوار به بهره برداری رسید.

مجید حسین زاده مدیر کمیته امداد رشتخوار صبح امروز در حاشیه افتتاح یکی از منازل مسکونی در روستای محرم آباد بخش جنگل این شهرستان گفت: برای ساخت این منازل مسکونی بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار در قالب 51 میلیون تومان وام بلاعوض و 60 میلیون وام بنیاد مسکن در نظر گرفته شده است که از ابتدای امسال تا کنون کار ساخت این منازل در سطح شهرستان رشتخوار دنبال و امروز 46 واحد آن تحویل مددجویان خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,

 

,


,
, ,

حمید زنگنه مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رشتخوار نیز در حاشیه بازدید از مراحل پایانی یکی از منازل مسکونی مددجویان در روستای روح آباد این شهرستان بیان داشت: در قرارگاه سازندگی سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار بیش از ۶۰ گروه جهادی بسیجی متشکل از هر گروه بین ۱۰ تا ۱۵ نفر در حوزه های مختلف عمرانی خدماتی بهداشتی و سلامت فعالیت دارند.

,

وی با تاکید بر اینکه کار ساخت منازل مسکونی مددجویان از ابتدای امسال در دستور کار گروه های جهادی قرار گرفته است، اظهار داشت: یکی از مهمترین دقدغه های بسیج سازندگی رفع محرومیت در مناطق کم برخودار است، که موضوع ساخت منازل محرومان نیز در راس امور خدمت رسانی گروه های جهادی قرار دارد.

منازل افتتاح شده در این طرح با حضور مسئولان مزین به تصویر سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی شد.

,
,
,
,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه