اخبار داغ

رئیس میراث فرهنگی دنا مطرح کرد؛

آخرین وضعیت پرداخت خسارت به اماکن گردشگری زلزله زده دنا

آخرین وضعیت پرداخت خسارت به اماکن گردشگری زلزله زده دنا
رئیس میراث فرهنگی شهرستان دنا از اختصاص 11 میلیارد تومان اعتبار برای اماکن گردشگری زلزله زده در دنا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه  چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند و  سبب وارد آوردن خسارات و آسیب های مختلفی به اماکن گردشگری، مدارس، ابنیه های فنی، منازل مسکونی در شهرستان دنا  شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همان ابتدای زلزله نیروهای خدمات رسان، بسیج و سپاه و هلال احمر، مسئولان و نهاد های اجرایی برای خدمت رسانی پای کار آمدند و سختی و آلام زلزله زدگان را التیام بخشیدند.

افشین بهمنی در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص آخرین اقدامات برای رسیدگی به اماکن گردشگری خسارت دیده در شهرستان زلزله زده دنا گفت: حدود 29 مورد مجموعه گردشگری در شهرستان دنا مجوز فعالیت دارد که از این تعداد بالغ بر  11 مجموعه گردشگری در اثر زلزله دچار خسارت شده اند.

,
,
,

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دنا به اختصاص اعتبار 11 میلیاردی برای اماکن گردشگری، اقامتی و تفریحی  در این شهرستان خبر داد و گفت: صندوق کارافرینی امید تسهیلات مربوط به زلزله زدگان را پرداخت می کند.

,

 وی در ادامه به ضوابط صندوق کارافرینی برای پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان اشاره داشت و گفت: تعداد از کسانی که مجتمع گردشگری داشتند تسهیلات دریافت کردند و برخی دیگر با تشکیل پرونده وضعیت پرداخت تسهیلات آنها در دستور کار قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه