اخبار داغ

توهم ابرقدرتی آمریکا و پاسخ قاطعانه ایران؛

جنایات آمریکایی‌ها؛ از دوران دفاع مقدس تا روزهای کرونایی/وقتی واکسن داخلی، امید ایرانیان و خار چشم دشمنان شد

جنایات آمریکایی‌ها؛ از دوران دفاع مقدس تا روزهای کرونایی/وقتی واکسن داخلی، امید ایرانیان و خار چشم دشمنان شد
آمریکایی ها همواره جنایات زیادی را علیه ملت های مختلف به خصوص ایران در دوره های مختلف از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا روزهای کرونایی رقم زدند، اما خودکفایی کشورمان در زمینه های مختلف از جمله تولید داخلی واکسن کرونا بارقه های امید را در دل ایرانیان روشن کرد و همچون خاری در چشم دشمنان فرو رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ آمریکایی ها همیشه به دنبال فرصت هایی بوده اند که بر علیه مردم دیگر کشورها از آن استفاده کنند، ارسال واکسن های آلوده به ژاپن که به تازگی صورت گرفت و فوت تعدادی از شهروندان این کشور را رقم زد، تنها نمونه ای از این جنایات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
 
اگر تدابیر حکیمانه رهبری و تاکید ایشان بر خودداری از ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به ایران نبود، شاید چنین فاجعه ای را در کشور تجربه می کردیم. آن هم از سوی کسانی که همیشه به دنبال اقدام های غیر انسانی بوده اند و به این جنایات خود افتخار هم می کنند.
 
طبق فرموده مقام معظم رهبری، آمریکایی ها بیشترین ضربه و اهانت را به حقوق انسان ها در کشورها و نسبت به ملت های مختلف انجام می دهند، آری حمله به مردم غیر نظامی در افغانستان، پاکستان و دیگر کشورها تنها گوشه ای از جنایات آمریکایی هاست.
 
آن ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس اقدام های زیادی را علیه ملت ایران انجام دادند که تحریم های ظالمانه و خیانت آمیز از جمله جنایاتی است که بر علیه کشورمان رقم زدند. این در حالی صورت گرفت که مردم ایران با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری هیچ زمانی اجازه ندادند که آن ها به اهداف شوم شان دست پیدا کنند.
 
آری، این تجربه هشت سال دفاع مقدس بود که سبب شد ایران در بسیاری زمینه ها به خودکفایی برسد و در روزهای بحرانی کرونا نیز نه تنها اجازه ندهد که وضعیت کشورهای مدعی را شاهد باشیم، بلکه با اقتدار این روزها را سپری کردیم و در تولید واکسن نیز به موفقیت دست یافتیم، اتفاقی که دشمنان را برآن داشت تا تحریم واکسن را بردارند.
 
جنایات آمریکایی ها از پیروزی انقلاب تاکنون

 
مجتبی میر، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: آمریکایی ها از پیروزی انقلاب تاکنون جنایات زیادی را نسبت به ایران انجام دادند، به واسطه آن سال هاست ملت ما دشواری ها و تحریم های ظالمانه را متحمل شدند، علاوه بر این به تعهداتشان عمل نکردند، از برجام خارج شدند، مشکلات و خسارت های سنگینی را به مردم وارد کردند و  جلوی بهره مندی کشور را وام ۵ میلیون دلاری در زمان بحران کرونا گرفتند.
 
وی با بیان این که آن ها با تحمیل تحریم های دارویی شدید از سال ۹۷ تاکنون اجازه ندادند، ملت ایران به موقع از امکانات درمانی بهره مند شوند، ادامه داد: آمریکا و متحدانش که به بهانه تحریم ها بیشترین تلاش را داشتند، کوچکترین مجاری ورودی دارو و تجهیزات پزشکی را برای مقابله با کرونا از کشورمان بگیرند، با این اقدام باعث شدند بسیاری از هموطنان جان خود را از دست دهند.
 
,
,
,
,
,
,
,
,
,  
جنایات آمریکایی ها از پیروزی انقلاب تاکنون
,  
جنایات آمریکایی ها از پیروزی انقلاب تاکنون
,
,
,
,
,
,
,
, ,
 
درخشش ایران در تولید واکسن
 
میر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به عدم اعتماد به آمریکایی ها در خصوص خرید واکسن، اذعان کرد: ارسال واکسن های آلوده به ژاپن که با فوت تعدادی از مردم این کشور همراه بود، از جمله این اقدامات سیاستمداران ایالات متحده است که تدابیر هوشمندانه رهبری و تاکید ایشان بر خودداری از ورود واکسن های آمریکایی به ایران از یک فاجعه بزرگ جلوگیری کرد.
 
 ایران موفق شد در پروژه تولید واکسن پا به پای کشورهای غربی پیش برود و نسبت به تولید واکسن اقدام کند و در این عرصه نیز خوش بدرخشد، علاوه بر تولید واکسن از ابتدای شیوع کرونا در کشورمان نهادهای زیادی با توجه به فرمایشات و توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری وارد میدان شدند و اقدام‌های خیلی موثری را در راستای بیماریابی و حتی کمک های معیشتی انجام دادند.
 
وی اظهار کرد: اگر توفیقی به دست آمده و در بسیاری از زمینه ها به خودکفایی رسیده ایم و کشور می تواند روی پایه خود بایستد، رهاورد هشت سال دفاع مقدس است و عمده دستاوردهای منطقه ای یک دهه اخیر در حوزه مقاومت، ریشه در همین دوران دارد، به گونه ای که طی این مدت تمام سیاست های آمریکا و متحدانش از جمله صهیونیست ها در غرب آسیا و شمال آفریقا با شکست مواجه شد.
 
دوران دفاع مقدس تجارب زیادی را به یادگار گذاشت
 
این کارشناس سیاسی گفت: دوران دفاع مقدس تجارب زیادی را برای ما به یادگار گذاشت، زمان جنگ در تحریم تسلیحات قرار داشتیم، با مشکلات زیادی مواجه شدیم و دیگر کشورها کمک نمی کردند، این شرایط سبب شد که رشد صنایع و واحدهای تولیدی نظامی کشور از همان زمان استارت بخورد و اکنون ایرانی که تا قبل از انقلاب خریدار تسلیحات بود، به فروشنده آن تبدیل شده است.
 
وی با تاکید بر این که با تلاش های جهادی و حرکت های انقلابی دیگر شاهد وابستگی نظامی به خارج نیستیم، اذعان کرد: اگر هشت سال دفاع مقدس و سختی های آن زمان نبود و کشور ما در محاصره شدید اقتصادی قرار نمی گرفت، شاید دستاوردها و پیشرفت های عظیم کنونی و خودکفایی در بسیاری زمینه ها حاصل نمی شد، اکنون نیز که در دوران کرونا قرار داریم، توانستیم ثابت کنیم که ایران با وجود تحریم دارویی و واکسن، به واسطه دانشمندان پر افتخارش توانایی تولید واکسن دارد.
 
,
, درخشش ایران در تولید واکسن, درخشش ایران در تولید واکسن,
,
,
,
,
,
,
,
, دوران دفاع مقدس تجارب زیادی را به یادگار گذاشت, دوران دفاع مقدس تجارب زیادی را به یادگار گذاشت,
,
,
,
,
,
, ,
 
در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا رو در روی ایران ایستاد
 
حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا یک طرف و جمهوری اسلامی ایران یک طرف بود، شوروی و تمام غرب، کشورهای اروپایی، آمریکا، اسرائیل جنایت کار و حکام مزدور منطقه همه دست به دست هم دادند و رو در روی ایران ایستادند.
 
وی ادامه داد: با وجود این شرایط ولی جوانان و ملت غیور ما از تمام اقشار مردانه ایستادند و برای اولین بار اجازه ندادند، حتی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران جدا شود. بلافاصله بعد از جنگ تحریم ها توسط آمریکای جهانخوار شروع شد و برای همه چیز ما را تحریم کردند حتی در حوزه غذا و دارو علی الرغم دروغ هایی که گفتند تحریم نکردیم.
 
حذف تحریم واکسن پس از موفقیت ایران در تولید داخلی
 
شهریاری تصریح کرد: در زمان بیماری کرونا دیدید که حتی به ما ماسک نمی دادند و اروپایی ها در فرودگاه ماسک های همدیگر را می دزدید، چراکه تحریم کرده بودند، آن ها از وقتی دیدند که در تولید واکسن موفق شدیم و در داخل تولید می کنیم تحریم واکسن را برداشتند.
 
وی گفت: تولید داخلی واکسن به واردات آن کمک کرد، بنابراین توصیه می کنم برای هر کسی واکسنی به وی نوبت رسید تزریق کند، من و خانواده ام واکسن برکت را تزریق کرده ایم، فکر می کنم که یکی از بهترین هاست که هموطنان می توانند با خیال راحت استفاده کنند.
 
حرف های زیادی در دنیا برای گفتن داریم
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس ابراز امیدواری کرد: تولید واکسن برکت به قدری در کشور زیاد باشد که دیگر شاهد این نباشیم که بگویند واکسن برکت نداریم و از نوع خارجی تزریق کنید.
 
وی با بیان این که امروز در خیلی از زمینه ها به خودکفایی رسیده ایم و حرف های زیادی در دنیا برای گفتن داریم، گفت: وقتی متکی به درون باشیم، مشکلات هم رفع می شود، در دوران دفاع مقدس که هیچی امکاناتی نداشتیم، تجربه کردیم که آمریکا و دیگر کشورها حتی به ما سیم خاردار ندادند، با این وجود هشت سال رو در روی دنیا ایستادیم و با تمام وجود دفاع کردیم.
 
,
, در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا رو در روی ایران ایستاد, در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا رو در روی ایران ایستاد,
,
,
,
,
,
, حذف تحریم واکسن پس از موفقیت ایران در تولید داخلی, حذف تحریم واکسن پس از موفقیت ایران در تولید داخلی,
,
,
,
,
,
, حرف های زیادی در دنیا برای گفتن داریم, حرف های زیادی در دنیا برای گفتن داریم,
,
,
,
,
,
, ,

محموله آلوده واکسن آمریکایی؛ جنایت حقوق بشری 

شهریاری در خصوص ارسال محموله آلوده واکسن آمریکایی به ژاپن گفته بود که این کار آمریکا یک جنایت حقوق بشری است و برخلاف اینکه آنها همیشه دم از شعارهای حقوق بشری می زنند، ولی آمریکا و انگلیس در عراق، سوریه و افغانستان جنایت هایی زیادی انجام داده اند و هیچ زمانی قابل اطمینانی نبوده اند. اگر آمریکا حتی واکسنی مخصوص کشور ما می خواست ارسال کند، واقعا این اطمینان وجود ندارد که آیا این واکسن ها دستکاری می شوند یا نه؟ مسائل عفونی و آلودگی های اینچنینی را با آزمایش اولیه می شود تشخیص داد، ولی دستکاری های ژنیتیکی به شدت خطرناک تر است و به راحتی هم قابل تشخیص نیست.
 
انتهای پیام/
 
,
, محموله آلوده واکسن آمریکایی؛ جنایت حقوق بشری , محموله آلوده واکسن آمریکایی؛ جنایت حقوق بشری ,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه