اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در قزوین با شرایط خاص برگزار می‌شود

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در قزوین با شرایط خاص برگزار می‌شود
منوچهر حبیبی گفت: همزمان با سالروز اربعین سید و سالار شهیدان برنامه ای با عنوان پیاده‌روی جاماندگان اربعین در استان قزوین برگزار می‌شود که البته این مراسم به هیچ عنوان به صورت دسته‌روی نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، منوچهر حبیبی در حاشیه جلسه ستاد مقابله و پیشگیری کرونا که امشب در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: تاکنون 62 درصد افراد واجد شرایط بالای 18 سال در استان واکسینه شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری این میزان به 70درصد افزایش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی با اظهار امیدواری از اینکه تا پایان مهرماه تمامی جمعیت واجد شرایط بالای 18 سال در استان واکسینه خواهند شد؛ افزود: همزمان با سالروز اربعین سید و سالار شهیدان برنامه ای با عنوان پیاده‌روی جاماندگان اربعین در استان برگزار می‌شود که البته این مراسم به هیچ عنوان به صورت دسته‌روی نخواهد بود.

حبیبی اذعان کرد: برای برگزاری این مراسم برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا این پیاده‌روری به صورت محدود در 4 الی 5 نوبت به سمت امام زاده حسین (ع) برگزار شود.

این مقام مسئول گفت: از 15 مهرماه نمایشگاه‌ها با سه شرط تزریق دو دوز واکسن، تست پی سی آر منفی و برگزاری در فضای باز مجاز به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: برخی نمایشگاه‌ها در فضای بسته فقط با یک سوم ظرفیت و با شرط های ذکر شده مجاز به فعالیت خواهند بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: با توجه به شرایط نارنجی حاکم در استان، حضور کارکنان در ادارات بنا به تشخیص مدیر آن خواهد بود اما در هر صورت باید ضوابط و پروتکل‌ها به صورت دقیق جهت حفظ جان کارکنان رعایت شود.

حبیبی در پایان گفت: لازم است رسانه‌ها و دانشگاه علوم پزشکی در رابطه با فواید تزریق واکسن فرهنگ‌سازی کرده تا از این طریق افراد ترغیب به تزریق واکسن شوند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه