اخبار داغ

برای نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰؛

نتایج آزمون سراسری و پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج آزمون سراسری و پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اعلام شد
نتایج آزمون سراسری در رشته های با آزمون سال ۱۴۰۰ و انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نتایج نهایی انتخاب رشته دوره‌های کاردانی و کارشناسی با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
پذیرفته شدگان این دوره ها می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۶ مهرماه با مراجعه به سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده، نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.
,
 
,
پذیرفته شدگان کلیه محل‌های دانشگاهی، جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند.
,
 
,
پذیرفته شدگان جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام می توانند راهنمای مقطع مورد نظر خود را از سامانه sanjesh.iau.ir دریافت و مطالعه کنند.
,
 
,
جزئیات اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دوره‌های با آزمون دانشگاه آزاد
,
 
,
پذیرفته شدگان قطعی رشته های با آزمون می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۶ مهر تا پایان روز شنبه ۱۰ مهر با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده، نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.
,
 
,
آن دسته از داوطلبانی که نتایج آن‌ها به صورت ذخیره اعلام شده، لازم است از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۴ مهر ماه لغایت ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۰ مهرماه با مراجعه به سامانه azmoon.org نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود برای ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام و رسید دریافت کنند. عدم مراجعه به سامانه فوق در زمان اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام است.
,
 
,
پس از انقضای مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی، زمان و چگونگی ثبت نام ذخیره‌هایی که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل نموده‌اند، اعلام خواهد شد.
,
 
,
پذیرفته شدگان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته است مراجعه کنند.
,
 
,
داوطلبان می‌توانند جهت ثبت درخواست الکترونیکی به سامانه ticket.azmoon.iau.ac.ir مراجعه و درخواست خود را همراه با مستندات لازم (کارنامه و...) ثبت کنند. این سامانه جایگزین مراجعات حضوری برای ثبت درخواست‌ها است.
,
 
,
داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص آزمون سراسری و دوره‌های بدون آزمون، از طریق تلفن گویا ۰۲۱۴۷۴۳ و یا سیستم پرسش و پاسخ مجازی به آدرس faq.azmoon.iau.ac.ir سوال خود را مطرح کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه