اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

گردهمایی بزرگ اربعین می‌تواند محور انسجام همه آزادی‌خواهان عالم باشد

گردهمایی بزرگ اربعین می‌تواند محور انسجام همه آزادی‌خواهان عالم باشد
حجت‌الاسلام ابویی با بیان اینکه گردهمایی بزرگ اربعین می‌تواند محور انسجام همه آزادی‌خواهان جهان باشد، خاطرنشان کرد: حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام محور همه شیعیان و مسلمانان و بلکه آزادی‌خواهان و مظلومین عالم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا ابویی مسئول بیناد بین‌المللی نهج‌البلاغه در استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به انسجام‌بخشی گردهمایی اربعین در بین مسلمانان گفت: انسجام و وحدت هر قشر و گروهی با سایر اقشار در گرو یک محور و هدف و آرمان مشترک است و طبعا در گردهمایی اربعین آنچه که آرمان مشترک همه باورمندان به این مراسم است عشق به حضرت اباعبدالله‍الحسین علیه‌السلام و محبت اهل بیت عصمت و طهارت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,  ,

وی افزود: این محبت و عشق از آنجا که یک امر اللهی و یک اعتقاد قرانی و یک حقیقت زنده همیشه جاری است و به تجربه برکات و آثار شیرین آن برای همه نسل‌ها ماندگار شده است، هر قشر و گروهی از شیعیان با هر ملیت و موقعیت جغرافیایی در عالم که باشند، حول همین محور و آرمان جمع خواهند شد.

,

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: نه تنها شیعیان، بلکه تمام افرادی که در جبهه باورمندان به خداوند و امور اللهی قرار می‌گیرند و بالاتر از آن، بلکه تمام کسانی که مدافع حق و حقیقت هستند می‌توانند گرد این محور جمع شوند، چرا که حسین علیه‌السلام یک حقیقت و مدافع مظلوم در مبارزه با ظلم و ستم است.

,

ابویی با بیان اینکه گردهمایی بزرگ اربعین می‌تواند محور انسجام همه آزادی‌خواهان جهان باشد، خاطرنشان کرد: حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام محور همه شیعیان و مسلمانان و بلکه آزادی‌خواهان و مظلومین عالم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه