اخبار داغ

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز:

کمبود واکسن برکت در البرز برطرف می شود/ واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۵ سال استان در حال انجام است

کمبود واکسن برکت در البرز برطرف می شود/ واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۵ سال استان در حال انجام است
مهرداد بابایی گفت: کمبود واکسن برکت در البرز به زودی تامین می شود، البته مردم برای تزریق دوز دوم یک الی ۳ ماه فرصت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد بابایی سخنگوی ستاد کرونای استان البرز با اشاره به اینکه وضعیت کووید ۱۹ در البرز بهتر شده است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: حتی اگر وضعیت البرز به آبی و سفید برسد و واکسیناسیون انجام شود رعایت شیوه نامه بهداشتی لازم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهرداد بابایی افزود: ثابت شده است که واکسن در کنار رعایت پروتکل ها به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی می تواند در کنترل بیماری کرونا نقش داشته و ما را امیدوار به ریشه کنی این بیماری کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه وضعیت کرونایی طالقان آّی، اشتهارد زرد و سایر شهرستان ها نارنجی است، اظهار داشت: کمبود واکسن برکت در البرز به زودی برطرف می شود، البته مردم برای تزریق دوز دوم یک الی ۳ ماه فرصت دارند.
,
 
,
بابایی به فعالیت ۳۵ مرکز تجمیعی واکسیناسیون و ۲۹ مرکز بهداشت شهری و روستایی در البرز اشاره و تصریح کرد: روزانه ۵۰ هزار دوز واکسن کرونا تزریق می شود و در روزهای آینده شاهد صف نخواهیم بود.
,
 
,
وی گفت: در کنار تزریق واکسن، استفاده از ماسک و پرهیز از تراکم جمعیت ضروری است، تردد و تراکم جمعیت اگر همراه با شیوه نامه های بهداشتی نباشد می تواند ما را در خطر موج جدیدی از ویروس کرونا قرار دهد.
,
 
,
سخنگوی ستاد کرونا در البرز در خاتمه با اشاره به اینکه دانش آموزان بالای ۱۵ سال در حال تزریق واکسن کرونا هستند و زیر ۱۵ سال هم در روزهای آینده انجام می شود، هر واکسنی که وزارت بهداشت اعلام می کند کم خطر و اثرگذار است.
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه