اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران:

ترویج گفتمان بسیج راه برون‌رفت از مشکلات است

ترویج گفتمان بسیج راه برون‌رفت از مشکلات است
مجید رضا شعبانی گفت: در عصر حاضر برای برون‌رفت از مشکلات جامعه گفتمان بسیج در همه ابعاد و سطوح دیده شود چراکه ظرفیت بالقوه و تجربه شده بسیج گره‌گشا و حلال مسائل پیش‌روی جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ مجید رضا شعبانی صبح امروز در نخستین روز بازگشایی دانشگاه‌ها و دیدار با نازک‌تبار رییس دانشگاه پیام نور ساری استفاده از ظرفیت و تجربه بسیج در دانشگاه‌ها  را ضروری دانست و اظهار کرد: مدیران دانشگاه‌ها در سیاست‌گذاری، هدایت، انتصاب و بکارگیری از ظرفیت عظیم جوانان مومن، انقلابی و توانمندی که در مراکز عالی مشغول فعالیت هستند؛ بهره‌مند شوند.

وی افزود: طرح‌های علمی، پژوهشی بسیج که در نشست‌های اندیشه‌ورزی و گروه‌های تخصصی براساس نیاز استان و شهرستان‌ها ارائه می‌شود؛  راه‌گشا و قابل اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران ارتقای علمی، آموزشی و تربیتی در هر کشوری را نیازمند بسترسازی و مهیا ساختن اقدامات سخت‌افزاری عنوان و خاطرنشان کرد: معلم، دانش‌آموز و سیاست‌گذاری‌های آموزشی و پرورشی زمانی هویت پیدا می‌کنند که مدرسه، کلاس و ابزار فعالیت مهیا شده باشد.

شعبانی گسترش فضا‌های آموزشی همانند ابنیه، امکانات و تجهیزات را در سرعت انتقال و روان‌سازی محتوا‌های آموزشی بسیار کارآمد دانست و اظهار امیدواری کرد که اداره نوسازی بتواند موانع پیش روی سازمان خود را بردارد و بیشترین حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها را با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین انجام دهد.

وی ادامه داد: معلم، دانش‌آموز و سیاست‌گذاری‌های آموزشی و پرورشی زمانی هویت می‌یابند که مدرسه، کلاس و ابزار فعالیت مهیا شده باشد.

حسین نازک‌تبار رییس دانشگاه پیام نور ساری نیز در ادامه این نشست گفت: حضور بسیج در کنار دستگاه‌ها ی اجرایی موجب، قوت و موفقیت هر سازمانی می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه‌های فرهنگی، معنوی و مناسبتی توسط پایگاه مقاومت بسیج و فرهنگی دانشگاه برای تقویت بنیه ایمانی کارمندان دانشگاه در طول سال در حال اجرا است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه