اخبار داغ

معاون فنی مرکز بهداشت یزد:

قریب۶۰درصد جمعیت بالای ۱۵سال یزد واکسینه شدند

قریب۶۰درصد جمعیت بالای ۱۵سال یزد واکسینه شدند
معاون فنی مرکز بهداشت یزد گفت:هیچ تناقضی در آمار اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در زمینه واکسیناسیون وجود ندارد و تمامی آمارهای اعلامی مستند و دقیق می باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شریفی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا،با اعلام اینکه آماری که این دانشگاه از مراجع رسمی دریافت کرده، جمعیت بالای ۱۵سال استان حدود۸۸۰هزار نفر می باشد اظهار داشت:تمامی آماری که دانشگاه شهید صدوقی اعلام میکند براساس این داده ها می باشد و هیچ تناقض و اشتباهی در آن وجود ندارد و کاملا مستند،دقیق و قابل دفاع می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی ادامه داد: برخی افراد در فضای مجازی با ملاک قرار دادن داده های آماری دیگر، به عنوان مبنای محاسبات خود به دنبال اهدافی دیگر هستند.
,
 
,
شریفی در مورد میزان واکسیناسیون جمعیت بالای۱۵سال نیز ابراز داشت:درصد میزان واکسیناسیون برای جمعیت بالای۱۸ حدود۶۱درصد وبرای جمعیت بالای۱۵سال حدود۵۹درصد می باشد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه با توجه به اقدامات مناسبی که در شهرستان بهاباد صورت گرفت در هفته اخیر وضعیت واکسیناسیون در این شهرستان تا حدودی بهتر شده است اما همچنان نگران کننده است خاطرنشان کرد: شهرستانهای میبد،بافق و بهابادبه عنوان سه شهرستانی می باشند که کمترین میزان واکسیناسیون در آنها انجام شده و امیدوارم به زودی میزان واکسیناسیون در این سه شهرستان نیز به حد قابل قبولی برسد.
,
 
,
وی در مورد درصد واکسیناسیون براساس آمار سنی نیز گفت:در حال حاضر بیشترین نگرانی در زمینه جمعیت۱۸تا۳۰می باشد که جز جمعیت فعال هم محسوب شده و رفت وامد های بیشتری نیز در سطح جامعه دارند اما متاسفانه تاکنون بیش از ۵۰درصد جمعیت این گروه سنی هنوز واکسن دریافت نکرده اند.
,
 
,
شریفی معاون فنی مرکز بهداشت یزد درپایان اظهار داشت: جمعیت بالای ۶۰سال تقریبا ۸۸درصد واکسن را دریافت کرده اند و در زمینه جامعه گروه سنی ۳۰تا۴۰ نیز این عدد حدود۶۰درصد می باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه