اخبار داغ

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم راه‌پیمایی جاماندگان اربعین حسینی؛

سجادی: وزارت ورزش‌وجوانان به قرارگاه تحقق مطالبات جوانان تبدیل خواهد شد/ به‌دنبال ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعۀ ورزش بانوان هستیم

سجادی: وزارت ورزش‌وجوانان به قرارگاه تحقق مطالبات جوانان تبدیل خواهد شد/ به‌دنبال ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعۀ ورزش بانوان هستیم
وزیر ورزش و جوانان گفت: معاونت تخصصی ورزش بانوان در تلاش است تا ضمن حفظ ارزش‌ها و حجاب بانوان، بستر و شرایط مناسب برای فعالیت آن‌ها برای پرداختن به ورزش در دو حوزه قهرمانی و همگانی را مهیا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی مردم تهران، از ساعت ۶ صبح امروز از دانشگاه سوره آغاز شد و تا حرم حضرت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) ادامه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان نیز با حضور در این مراسم مذهبی به خیل عظیم شرکت‌کنندگان در راه‌پیمایی حضور یافت.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان پیرامون جزئیات ایجاد شورایی برای پیگیری مطالبات جوانان در وزارت‌خانه اظهار داشت: معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در ساختار اداری خود باقی می‌ماند اما آن‌چه که متفاوت با گذشته شده، قرار است برروی آن کار کارشناسی صورت بگیرد و جلسات مقدماتی و کارشناسی‌ آن نیز آغاز شده، یک گروه مشورتی با تخصص جوانان است که افراد آن دغدغه‌مند و آشنا با جبهه فرهنگی انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب هستند که تا حدودی نفرات آن را هم برای عضویت در این گروه شناسایی کرده‌ایم.
,
 
,
وی با اشاره به فاکتورها و شاخص‌های انتخاب افراد برای این گروه مشورتی، عنوان داشت: افراد این گروه مشورتی جوانانی هستند که با خواسته‌ها، مطالبات و روحیه جوانان آشنایی دارند. معاونت جوانان رسالت خود را انجام می‌دهد اما این شورا یک شورای مشورتی برای ما می‌شود که محتوای کار معاونت جوانان را با هماهنگی و هم‌فکری این شورا ترسیم و طراحی  می‌کنیم و در دستور اجرای کار خود قرار می‌دهیم.
,
 
,
سجادی در ادامه بیان داشت: خدمت رئیس جمهوری هم این طرح را توضیح دادیم که در آینده ان‌شاالله معاونت جوانان، حوزه جوانان و خود وزارت ورزش و جوانان به یک قرارگاه یا هیات امنا در بخش جوانان تبدیل شود تا مطالبات جوانان را بیش از پیش دنبال کنیم.
,
 
,
وی درباره پیشنهاد شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تشکیل وزارت امور خانواده، زنان و جوانان اذعان داشت: هرچه تصمیم‌گیری شود ما به آن عمل می‌کنیم. سرباز ولایت، آقا، مملکت و در خدمت دکتر رئیسی و عضو کوچکی از کابینه ارزشمند وی هستیم. خود را ملزم به همکاری و هم‌فکری با آنچه به خیر و صلاح مملکت پیش‌بینی، طراحی، تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری شود، می‌دانیم و باور داریم هر تصمیمی که گرفته شود، بهترین اتفاق است.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان هم‌چنین توسعه ورزش بانوان را مورد توجه قرار داد و تأکید داشت: معاونت تخصصی ورزش بانوان در تلاش است تا ضمن حفظ ارزش‌ها و حجاب بانوان، بستر و شرایط مناسب برای فعالیت آن‌ها برای پرداختن به ورزش در دو حوزه قهرمانی و همگانی را مهیا کند.
,
 
,
سجادی در پایان گفت: بانوان ورزشکار ما هم‌اکنون با حجاب و حفظ ارزش‌ها، قهرمان المپیک، پارالمپیک، جهان و جزو برترین‌ها در آسیا هستند. ما موظف هستیم شرایط بهتری را برای افتخارآفرینی‌شان در میادین بین‌المللی مهیا کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه