اخبار داغ

آذربایجان‌غربی در اربعین حسینی غرق در غم و اندوه

آذربایجان‌غربی در اربعین حسینی غرق در غم و اندوه
در روز اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان، آذربایجان‌غربی غرق در غم و اندوه بوده و نوای "لبیک یا حسین(ع)" از گوشه گوشه این استان به گوش می‌رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  اروم نیوز، مردم آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور، با نوای یا حسین(ع) و یا زینب (س) در روز اربعین حسینی، عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به تصویر کشیده و سوگواری خود را با برگزاری آیین های باشکوه نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم نیوز,

آیین های عزاداری اربعین حسینی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان، کودک و نوجوان و شور اشتیاق عزاداران حسینی البته با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر آذربایجان غربی برگزار شد.

,

در روز اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و شهدای دشت کربلا دسته های عزاداری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سرتاسر آذربایجان غربی برپا بوده و نوای “لبیک یا حسین(ع)” از گوشه گوشه این استان به گوش می رسد.

,

خیابان ها و محله های شهرهای مختلف استان و شهر ارومیه امروز حال و هوای دیگری داشته و شور حسینی و زینبی شهر را فراگرفته است.

,

هم چنین موکب های جاماندگان اربعین نیز در شهرهای مختلف برپا بوده و پیاده روی جاماندگان اربعین راه اندازی شده است.

,

امروز عزاداران اربعین حسینی با سیاه پوش کردن خیابان ها، معابر و پخش نذورات در مسیر عبور هیات های عزاداری، غم و اندوه شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش را زنده نگاه داشته و همواره خود را پیرو مکتب سالار شهیدان و آموزگار اخلاق و مدارای کربلا و عاشورا می دانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه