اخبار داغ

جلوه: این پیروزی حاصل کار تیمی بود

جلوه: این پیروزی حاصل کار تیمی بود
ملی‌پوش جوان ایران پیروزی ملی‌پوشان مقابل مصر را حاصل یک بازی تیمی دانست و تاکید کرد که تیمی بودن این برد به این معناست که هر یک از بازیکنان کار خود را به درستی انجام داده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین بازی مرحله دوم بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان با نتیجه سه بر صفر مقابل مصر به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مهدی جلوه مدافع میانی تیم ملی جوانان ایران این برد را حاصل کار گروهی دانست و گفت: این یک بازی تیمی بود. هر بار که موفق شدم ماموریتم را در زمین به خوبی انجام دهم، به این معنان بوده که کسی قبل از من، کارش را به‌درستی انجام داده است و این یعنی عملکرد خوب تیمی است.
,
 
,
ابراهیم رسلان لیبرو تیم والیبال جوانان مصر اما بازی مقابل ایران را سخت توصیف کرد و افزود: بازی سختی مقابل ایران داشتیم. همه تلاش خود را به کار گرفتیم اما نتوانستیم بازی خود را به نمایش بگذاریم. به شدت به دنبال برد این بازی بودیم ولی نتوانستیم. امیدوارم در مسابقات باقی‌مانده، سطح عملکردمان را بالا ببریم.
,
 
,
دومین روز مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان فردا (سه‌شنبه) با هشت دیدار پیگیری خواهد شد و تیم ملی والیبال جوانان ایران به مصاف مراکش می‌رود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه