اخبار داغ

در یادواره شهدای محور سیروان مطرح شد؛

تمام معلمان دبیرستان دخترانه "نیر" آقا هستند/ آقای استاندار وعده ۳۰ میلیارد ریالی‌تان چه شد؟!

تمام معلمان دبیرستان دخترانه "نیر" آقا هستند/ آقای استاندار وعده ۳۰ میلیارد ریالی‌تان چه شد؟!
نمایندگان محلی در روستای نیر با انتقاد از عدم تحقق وعده های مسئولان در خصوص رفع مشکلات برق، جاده و جذب معلمان بومی، خواستار تحقق وعده ۳۰ میلیارد ریالی بهمن مرادنیا استاندار کردستان در این روستا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، صفیار منبری عضو شورای بخش سیروان و از جوانان نخبه روستای نیر در یادواره شهدای محور سیروان که در مسجد جامع این روستا برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه مدیران دولتی از استاندار تا فرماندار و دیگر ادارات هر بار که منطقه می آیند وعده های بسیاری را سر می دهند اما بسیاری از این وعده ها پس از چندین سال هنوز محقق نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی افزود: مردم محور سیروان به ویژه روستای نیر از مدیران دولتی دلسرد شده اند و به اصلاح امور و رفع مشکلاتشان امیدی ندارند.

,

عضو شورای بخش سیروان تصریح کرد: عدم توجه به ظرفیت جوانان تحصیلکرده در منطقه و عدم تخصیص وام های اشتغال زایی برای آنان، عدم توجه به دغدغه مردم در خصوص برقدار کردن مزارع و ایجاد جاده های بین مزارع، عدم پوشش موبایل در نقاط مختلف منطقه، جاده نامناسب از جمله دغدغه های است که تاکنون به آن توجه آنچنانی نشده است.

,

منبری افزود: استاندار کردستان طی دو سال اخیر با مراجعه به روستای نیر وعده داد که ۳۰ میلیارد ریال برای تأمین برق مزارع این منطقه اختصاص دهد اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

,

وی خاطرنشان کرد: پیگیری های چندین ساله مردم به ویژه جوانان تحصیلکرده برای جذب معلمان بومی برای مدارس منطقه به ویژه جذب بانوان برای مدارس دخترانه تاکنون به سرانجام نرسیده است و متأسفانه اکنون تدریس در دبیرستان های دخترانه نیز توسط آقایان انجام می شود و همین امر موجب اعتراض خانواده ها و ترک تحصیل دانش آموزان دختر شده است.

,

ماموستا صادق منبری امام جمعه روستای نیر نیز در این مراسم اظهار کرد: دشمنان سیاست تفرقه را در پیش گرفته اند و ضربه هایی که ما می خوریم، ناشی از ضعف ایمان ما مسلمانان است.

,

وی افزود: اصحاب و خلفای پیامبر کارنامه قبولی را از خداوند متعال دریافت کردند اما اکنون پس از ۱۴۰۰ سال تعدادی در تلاشند که به این صحابه گرامی نمره بدهند.

,

ماموستا منبری خاطرنشان کرد: جای تأسف است که جوانان ما آلوده در مواد مخدر و آسیب های اجتماعی هستند.

,

وی افزود: دشمنان در جنگ نرم ما را از فضای حقیقی به فضای مجازی برده اند و از اشغال مرزها به سوی اشتغال مغزها روی آورده اند.

,

این روحانی برجسته اهل سنت منطقه اظهار کرد: ما از قرآن فاصله گرفتیم و بسیاری از آسیب های کنونی جامعه نشأت گرفته از این ضعف است.

,

ماموستا منبری تصریح کرد: تا حق هست مبارزه هست و باطل هست اما باطل رفتنی است چرا که این مژده الهی است.

,

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دولت سیزدهم که شعار مردمی بودن را سر می دهد باید به وعده ها جامعه عمل بپوشد و از وعده دادن پرهیز کند.

,

ماموستا منبری افزود: چرا در روستای نیر که ۵۰ تا ۷۰ نفر تحصیلکرده دارد معلم بومی نداریم؟

,

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان آموزش و پرورش انتظار داریم که برای رفع این دغدغه هرچه زودتر وارد عمل شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه