اخبار داغ

سخنگوی سپاه پاسداران:

امروز هیچ کشوری در دنیا توان رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارد/ دفاع مقدس الگوی بزرگی برای استراتژی دفاعی ایران است

امروز هیچ کشوری در دنیا توان رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارد/ دفاع مقدس الگوی بزرگی برای استراتژی دفاعی ایران است
رمضان شریف گفت: جمهوری اسلامی با الگو قرار دادن استراتژی درست و صحیح دفاع مقدس پا در عرصه ای گذاشته است که امروز هیچ کشوری در دنیا توان رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مرآت با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در کشور گفت: امروز ما در معرض تهاجم فرهنگی و رسانه ای سازماندهی شده قرار داریم که تلاش می کند یک تصویر غیرواقعی، جعلی و وارونه از نظام جمهوری اسلامی، پیشرفت های آن و اقتدار ایران اسلامی را به افکار عمومی در داخل کشور و در فضای رسانه های بین المللی عرضه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی افزود: دفاع مقدس یکی از اهداف رسانه ای دشمن در جمهوری اسلامی خواهد بود و پس 41 سال از گذشت 8 سال جنگ تحمیلی به دنبال ایجاد شبهه در نشان دادن کشور متجاوز، نحوه مقابله ایران با حزب بعث، شکل گیری دفاع مقدس و حرکت عظیم توده مردم در دفاع از کشور و موضوع ادامه دادن جنگ پس از فتح خرمشهر بوده است.

,

شریف با بیان اینکه در 8 سال دفاع مقدس هیچ یک از کوچکترین اهداف دشمن به نتیجه نرسید خاطر نشان کرد: نتیجه 8 سال دفاع مقدس نشان می دهد که استراتژی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی کاملا درست بوده است و حتی یک وجب از خاک ما از دست نرفته و در جامعه جهانی حق دفاع به کشور ایران داده شده و حزب بعث متجاوز بوده است.

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرصت طلایی سالگرد دفاع مقدس در کشور تصریح کرد: سالروز گرامیداشت دفاع مقدس فرصت گران بهائی است که ضمن تبیین چگونگی شکل گیری دفاع مقدس، پشتیبانی مردم، شکل گیری گروه های ررزمی و نظامی، پشتیبانی دشمن توسط کشور های دنیا و سرنوشت صدام و این رویارویی 8 ساله به تمام شبهاتی که دشمن به دنبال ایجاد آن برای تسخیر اذعان عمومی بوده است پاسخ داده ایم.

,

وی ادامه داد: ما در جنگ دوست و دشمن، نقاط ضعف و قوت، نیاز به قوی شدن و استراتژی دفاعی را شناختیم وامروز در شرایطی هستیم که هیچ قدرتی توان رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارد.

,

شریف با بیان اینکه قریب به 50 میلیون نفر از جمعیت کشور دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند اذعان کرد: تبیین اقدامات فرماندهان 8 سال دفاع مقدس، نقش مردم، نقش روحانیت در پشتیبانی از رزمندگان، نقش همسران و مادران و استراتژی  جمهوری اسلامی در نوع جنگیدن و دفاع میتواند نقش بسیار موثری در انتقال تجربیات به نسل جدید داشته باشد و همه ما باید از همه ابزار ها برای تبیین این موضوع استفاده کنیم.

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه سپاه در کشور بیان کرد: سپاه یک نهاد برخاسته از مردم است؛ صرفا نظامی نیست در صورتی که اقدامات نظامی خوبی انجام می دهد، نهاد خدماتی نیست اما خدمت رسان به مردم است، مسئول رفع مشکلات ناشی از بلایای طبیعی نیست اما در زمان بحران در زمینه کمک به مردم خود را سرباز مردم می داند بنابراین سپاه پاسداران که نهادی برخاسته از مردم است خود را در غم و شادی مردم شریک میداند.

,

وی افزود: سپاه پاسداران در راستای خدمت به مردم و در آغاز اپیدمی کرونا با تمام قوا قدم های بسیار بلند و بزرگی برداشته و با ضدعفونی، تولید مواد اولیه بهداشتی، مواد ضدعفونی، تولید ماسک، ایجاد بیمارستان های ثابت و سیار، آموزش کادر درمانی، در اختبار قرار دادن نیروهای درمانی و ایجاد مراکز واکسیناسیون و همراهی با وزارت بهداشت برای تسریع در تزریق واکسن حامی وزارت بهداشت و درمان بوده است.

,

شریف با بیان اینکه بسیج در کشور نقش بسیار موثری داشته است اظهار کرد: در موضوعات مختلف در کشور بسیج نقش موثر خود را به نمایش گذاشته و از گذشته در موضوع فلج اطفال که مورد توجه سازمان های بین المللی قرار گرفت تا امروز در مبارزه با کرونا نقش بسیج بسیار پررنگ و تاثیرگذار بوده است.

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت ایران در منطقه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با دشمنان همواره با شناخت کامل دشمنان، پیش بینی رفتاری و اشراف اطلاعاتی کامل استراتژی دفاعی خود را با همکاری سایر نیروهای مسلح کشور در منطقه اجرا کرده است و تولید و انباشت قدرت برای مقابله با دشمن و به کار گیری در زمان نیاز در دستورکار سپاه قرار دارد.

,

وی یادآور شد: علاوه بر تجهیزات نظامی مهمترین پشتیبان سپاه پاسداران مردم هستند که در تمام صحنه ها حامی جمهوری اسلامی بوده اند و در همین راستا پیوند سپاه و مردم یکی از دستور کار های جدی سپاه پاسداران است و دشمنان ما هم حریف این ملت قدرتمند و شجاع نخواهند شد زیرا این مردم از سختی های بسیاری عبور کرده اند و دشمنان ما پله پله در حال عقب نشینی در مقابل انقلاب اسلامی هستند.

,

شریف با بیان اینکه مردم نباید به سر و صدای رسانه ای دشمنان توجه کنند تاکید کرد: دشمن صدام را پشتیبانی کرد به جان جمهوری اسلامی انداخت و هیچ برگ برنده ای برای او نداشت؛ دشمن با ترور دانشمندان هسته ای به دنبال کنترل سرعت حرکت رو به جلوی هسته ای ایران بود که هیچ نتیجه ای نداشت؛ دشمن به دبنال نامنی در مرزهای ایران اسلامی برای ضربه زدن به کشور بود که باز هم به هیچ نتیجه ای دست نیافت و در عرصه تحریم های اقتصادی نیز دشمن موفق نشد و در تمام عرصه های رویارویی با جمهوری اسلامی بازنده دشمن بوده است و ولاغیر.

,

سخنگوی سپاه با اشاره فرار آمریکا از منطقه توضیح داد: فرار آمریکا از سوریه، افغانستان و در آینده ای نزدیک از عراق نشان از استحکام درونی و انسجام ملی و قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا دارد و دشمن دست از آزار و اذیت بر نخواهد داشت اما چیزی که مشخص است افول دشمنان و بقای جمهوری اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه