اخبار داغ

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان مطرح کرد:

پرداخت بیش از 23 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در سمنان/ ایجاد 600 فرصت شغلی برای مددجویان

پرداخت بیش از 23 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در سمنان/ ایجاد 600 فرصت شغلی برای مددجویان
علیرضا خدابنده از ایجاد 600 فرصت شغلی برای مددجویان و کارآفرینان عرصه اشتغال با پرداخت 23 میلیارد 824 میلیون تومان در6 ماهه سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا خدابنده، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت با اشاره به ایجاد طرح‌های اشتغال‌ زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گفت: دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سرفصل‌های مهارت‌آموزی، کارآفرینی و حرفه‌آموزی به دانش آموزان اجرایی و بعد از اجرایی شدن هر طرح اشتغال نظارت‌های بیش از سه سال باهدف پایداری و در صورت ضرورت اعطای تسهیلات تکمیلی پرداخت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

خدابنده با بیان اینکه در 6 ماهه سال جاری 600 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: مددجویان کمیته امداد برای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال ایجاد شده 23 میلیارد و 824 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کرده‌اند.

,

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به ارائه آموزش های مهارتی عنوان کرد: مشاغل در قالب طرح خدماتی،دامپروری، صنایع‌دستی ، کشاورزی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی، در یک هزار و 811 آموزش مهارتی مقدماتی، پایدارسازی و مهارتی به مددجویان ارائه‌شده است.

,

وی افزود: در این مدت 262 نفر از طریق دفاتر کاریابی استان سمنان به کارفرمایان معرفی و مشغول به کارشده‌اند.

,

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان کانون خیرین اشتغال، راهبران شغلی، نظارت، آموزش و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه  را از بازوهای توانمند ایجاد اشتغال مددجویان برشمرد و گفت:یکی از راه های مهم توانمندی و خودکفایی مددجویان و رسیدن به استقلال مالی، ایجاد اشتغال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه