اخبار داغ

همزمان با هفته دفاع مقدس انجام گرفت؛

زنگ ایثار و مقاومت اردبیل+ عکس و فیلم

زنگ ایثار و مقاومت اردبیل+ عکس و فیلم
زنگ پر طنین ایثار و مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس با پیام از خودگذشکی در مدارس سراسر استان اردبیل به صدا در آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، پیش از ظهر امروز زنگ ایثار و مقاومت با حضور جمعی از مسئولان استنی و نظامی از جمله یاسر شاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش، سرهنگ سکر عبدی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل  و نمایندگان مرزبانی و نیروری انتظامی استان ، مسئولین بسیج دانش اموزی و فرهنگیان استان اردبیل  همزبان با دبیرستان دخترانه شاهد اردبیل درسه هزار و ۴۰۰ مدرسه استان اردبیل نواخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

, ,

ایثار معلمان، تربیت سربازان کشور در جبهه های علمی و فرهنگی است

, ایثار معلمان، تربیت سربازان کشور در جبهه های علمی و فرهنگی است,

یاسر شاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور لیثارگران استان اردبیل در این مراسم به تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت پرداخت و گفت: فضای امنیت و آرامش امروز مدیون ایثار شهدا و رزمندگان است.

,

وی به جهان بینی هستی اشاره کرد و گفت: در جهان بینی هستی انسان به عنوان اشرف مخلوقات آفریده شده است بنابراین ارزش تعلیم و تربیت در انسان ها مهم و پراهمیت است.

,

مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل با بیان اینکه خداوند متعال جهت رشد و تعالی انسان ها تعلیم و تربیت را واجب کرده است، گفت: بشر زمانی به اوج رشد و تعالی می رسد که تحت تربیت معلم متعالی قرار گرفته باشد.

,

وی به بعثت انبیای الهی در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: خداوند متعال 124 هزار پیامبر و 12 امام معصوم را برای تربیت و هدایت انسان ها فرستاده و قرآن کریم را نیز به عنوان آخرین کتاب آسمانی جهت هدایت بشر  نازل کرده است.

,

, ,

شاهی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هر مسیری به غیر از مسیر پیامبر اسلام (ص) و قرآن کریم بی راهه و دور از مسیر سعادت است، گفت: تعلیم و تربیت برای رشد و توسعه بشریت ضروری است.

,

وی به جهان بینی توحیدی نیز اشاره کرد و گفت: مذهب شیعه متعالی ترین، کامل ترین و جامع الاطراف ترین مذهب دینی در جهان است که انسان را به کمال رسانده و به سعادت ابدی می رساند چراکه عالی ترین کتاب آسمانی و بهترین مربیان تربیتی عالم یعنی ائمه معصومین را در اختیار دارد.

,

شاهی در بخش دیگری از سخنان خود به استکبار ستیزی اشاره کرد و گفت: از ابتدای پیدایش اسلام تا کنون سرشت شیعه با استکبار در تناقض است چراکه منافع استکبار با وجود مذهب تشیع در مشکل است

,

وی با بیان اینکه کشور برای حفظ انقلاب اسلامی به سرباز ولایی و ایثارگر نیازمند است، گفت: این معلمان هستند که با ایثار خود سربازان آینده انقلاب اسلامی رادر جبهه های مختلف علمی و فرهنگی تربیت می کنند.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با بیان اینکه خدا در آفرینش بالاتر از علم را خلق نکرده است، گفت: علمی عالی تر است که عالمی عامل تربیت کند چراکه علم به جامعه عزت و اقتدار می بخشد.

,

وی در پایان سخنان خود از دانش آموزان خواست تا علوم فنی و مهارتی را به بهترین شکل ممکن فرا بگیرند چراکه علم امروز بهترین ابزار برای ایدوئولوژی شیعه و جهان بینی توحیدی است.

,

شاهی به مقایسه زمان طاغوت و دوران انقلاب اسلامی پرداخت و با بیان اینکه امروز بسترهای ترویج علم در کشور فراهم است، گفت: امروز همه مظف هستیم تا با فراهم کردن زمینه های لازم در تعلیم و ترببیت آینده سازان کشور تلاش کنیم.

,

, ,

تربیت نیروهای در تراز انقلاب، اولویت امروز آموزش و پرورش

, تربیت نیروهای در تراز انقلاب، اولویت امروز آموزش و پرورش, تربیت نیروهای در تراز انقلاب، اولویت امروز آموزش و پرورش,

احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم ضمن قرائت پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش به زنگ ایثار و مقاومت گفت: امروز تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی اولویت آموزش و پرورش است تا در هوای نامساعد جهانی عطر محبت و امید را در کشور طنین انداز کنند.

,

, ,

تبیین نقش زنان در پشتیبانی از جبهه ها

, تبیین نقش زنان در پشتیبانی از جبهه ها, تبیین نقش زنان در پشتیبانی از جبهه ها,

میر حمید موسوی اخلبان جانباز اردبیلی نیز ضمن روایتگری دوران دفاع مقدس به تبیین اثار و فداکاری زنان رزمنده در دفاع مقدس پرداخت و گفت:  جامعه زنان در طول دفاع مقدس با تقدیم بیش از 6 هزار شهید زن در کنار 5400 ایثارگر و جانباز و 200 آزاده گرانقدر نقش مهمی در پشت جبهه ایفا کردند.

,

قرائت قرآن کریم، اجرای مارش نظامی، روایتگری، اجرای سرود دانش اموزی در کنار رونمایی از یادمان شهدای دانش اموز و کتاب دفاع مقدس  و تجلیل از خانواده شهید جهازی وجمعی از ایثارگران دفاع مقدس از جمله برنامه های زنگ ایثار و مقاومت در مرسه دخترانه شاهد اردبیل بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه