اخبار داغ

خروج کامل استان مرکزی از وضعیت قرمز کرونایی

خروج کامل استان مرکزی از وضعیت قرمز کرونایی
همه شهرستان‌های استان مرکزی پس از ۱۳ هفته از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ طبق تازه‌ترین اعلام سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در رنگ‌بندی کرونایی ۷ شهرستان‌ استان مرکزی نارنجی، پنج شهرستان زرد و هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و آبی قرار ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, .,

بر اساس رنگ‌بندی جدید سامانه ماسک وزارت بهداشت، شهرستان‌های اراک، ساوه، خمین، محلات، دلیجان، فراهان و شازند در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

, .,

همچنین شهرستان‌های زرندیه، آشتیان، خنداب، کمیجان و تفرش در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

, .,

بدین ترتیب همه ۱۲ شهرستان استان مرکزی بعد از ۱۳ هفته در وضعیت نارنجی و زرد قرار گرفتند تا استان مرکزی از وضعیت قرمز خارج شود.

, .,

گفتنی است بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا مسافرت از شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای کشور و ورود افراد غیر ساکن با خودروهای شخصی به شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز ممنوع است و جریمه ورود و خروج خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی به ترتیب ۱۰ و پنج میلیون ریال است.

, .,

بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به  ۹۵۵۱۶ نفر رسیده و ۲۷۳۷ فوت کرده اند.

, .,

شایان ذکر است  وضعیت قرمز به معنای خیلی پرخطر، وضعیت نارنجی به معنی پرخطر و رنگ‌های  زرد و آبی در اعلام رنگ‌بندی‌های کرونایی به معنای وضعیت‌های خطر متوسط و کم‌خطر هستند.

, .,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه