اخبار داغ

با هدف محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال انجام شد؛

مشارکت سپاه و بسیج در اجرای طرح‌های بخش کشاورزی در سیستان وبلوچستان

مشارکت سپاه و بسیج در اجرای طرح‌های بخش کشاورزی در سیستان وبلوچستان
با هدف توسعه بخش کشاورزی، ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی نشست مشترکی بین سپاه پاسداران و جهاد کشاورزی در سیستان وبلوچستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، صبح امروز با هدف توسعه بخش کشاورزی، ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی نشست مشترک سپاه و جهاد کشاورزی در محل سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان برگزار شد.

محمد علی نیکبخت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این نشست با بیان اینکه تکیه بر ظرفیت های و استعدادهای بخش کشاورزی منطقه می‌تواند در مسیر توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان تاثیر گذار باشد، گفت: بخش کشاورزی به عنوان متولی امنیت غذایی کشور به دلیل عدم وابستگی و چسبندگی به سرمایه های کلان و ارز همواره از مهم‌ترین بخش هایی است که در استقلال و خودکفایی کشور نقش بسزایی داشته و دارد.

وی با اشاره به همکاری و مشارکت سپاه و بسیج در تسریع اجرای طرح های بخش کشاورزی، افزود: تمرکز  ظرفیت های مشترک سازمان جهادکشاورزی و سپاه و بسیج برای توسعه و محرومیت زدایی زمینه ساز تحول بخش کشاورزی خواهد شد.

سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان نیز در ادامه با استقبال از مشارکت فعال سپاه وبسیج در توسعه بخش کشاورزی گفت: باتمام توان و بهره مندی از سرمایه انسانی و توان فنی برای رفع محرومیت زدایی در کنار سازمان جهادکشاورزی در همه زیر بخش‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای عملیاتی نمودن طرح های مشترک به زودی تفاهمنامه منعقد وکار اجرا در اسرع وقت آغاز خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر طرح‌هایی در راستای توسعه کشت گیاهان دارویی، توسعه پرورش مرغ بومی، شتر داشتی، گلخانه ها، شیلات و آبزی پروری و طرح های آب وخاکی با مشارکت سازمان جهادکشاورزی و سپاه و بسیج در سطح استان در حال اجرا است.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه