اخبار داغ

وزیر کشور:

دولتمردان آذربایجان به اختلاف افکنی‌های آمریکا و اسرائیل اعتنا نکنند/اختلافی با همسایگان خود نداریم

دولتمردان آذربایجان به اختلاف افکنی‌های آمریکا و اسرائیل اعتنا نکنند/اختلافی با همسایگان خود نداریم
وزیر کشور گفت: دولتمردان آذربایجان به اختلاف افکنی های آمریکا و اسرائیل اعتنا نکنند و مراقب باشند که به دام شیطانی آنها گرفتار نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، احمد وحیدی، عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار اردبیل اظهار داشت: نمایندگان استان اردبیل دارای اتحاد و روحیه انقلابی هستند که به وجود چنین نمایندگانی در کشور افتخار می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه سید حامد عاملی باید تلاش کند که ابتدا در جامعه استانی اعتمادسازی کند و روحیه انقلابی گری در ارتقا بخشد، افزود: استاندار اردبیل باید از ظرفیت جوانان استفاده کرده و کادر سازی نیروهای جوان انقلابی را در برنامه‌های خود قرار دهد.

,

وزیر کشور با اشاره به اینکه امروز در حوزه قدرت، سیاست و فرهنگ در سطح خاورمیانه و جهان خوب ظاهر شده و پیام انقلاب اسلامی را به کشورهای جهان اسلام رسانده‌ایم، گفت: امروز ما الگوی برتر حوزه فرهنگ انقلاب و اهل بیت علیه السلام هستیم و باید برای الگوی حکم رانی نیز بیش از پیش تلاش کنیم.

,

وحیدی در ادامه با تاکید بر اینکه با همه کشورهای همسایه دوست، برادر و هم مذهب هستیم و اختلافی با همسایگان خود نداریم، افزود: ما ملت آذربایجان دو بخش نیستیم و در زمان های حساس در کنار هم و برای هم کمک حال و خدمت رسان هستیم.

,

وزیر کشور تصریح کرد: دولتمردان آذربایجان به اختلاف افکنی های امریکا و اسرائیل اعتنا نکنند و مراقب باشند که به دام شیطانی آنها گرفتار نشوند

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه