اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه استان کرمان مطرح شد؛

دولت انقلابی معطل برجام و وعده های توخالی غرب نمی ماند/ علی لندی نشان داد ارزش های اخلاقی در جامعه نهادینه است

دولت انقلابی معطل برجام و وعده های توخالی غرب نمی ماند/ علی لندی نشان داد ارزش های اخلاقی در جامعه نهادینه است
حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار گفت: سیاست خارجی دولت انقلابی و مردمی هرگز معطل برجام و وعده های توخالی آمریکایی‌ها و اروپائی ها نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان با بهبود وضعیت کرونا در استان کرمان؛ امروز آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در همه شهرهای استان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به اهمیت جایگاه حکومت اسلامی گفت: پیامبر اسلام (ص) پس از رسالت، ماموریت امامت را به جریان انداختند که در جایگاه رهبری جامعه اسلامی برای هدایت انسان و امامت جایگزینی نیست.

امام جمعه کرمان: علامه حسن زاده آملی منشا خیرات زیادی در جامعه بودند

خطیب جمعه کرمان افزود: دین تنها یک امر شخصی نیست، بلکه زندگی اجتماعی را هم در بر می گیرد؛ از این رو برای مدیریت زندگی اجتماعی نیاز به وجود حکومت داریم که در سیره پیامبر اسلام(ص) مشهود است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اتفاقات قابل توجه قبل از انقلاب اسلامی ایران توضیح داد: در تاریخ انقلاب اسلامی ۲ حرکت فصل قابل توجهی از تاریخ را به خود اختصاص داده یکی انتقال امام خمینی (ره) از ترکیه به عراق و دیگری هجرت امام (ره) از عراق به پاریس بود که این حرکت ها پیروزی انقلاب اسلامی را سریع تر کرد.

امام جمعه کرمان همچنین با اشاره به رحلت آیت الله حسن زاده آملی گفت: ایشان عالم سالک، مجاهد و فیلسوفی فقیه  و عالمی صاحب فنون متعدد علمی بود که منشا خیرات زیادی در جامعه می شدند.

وی در خاتمه با اشاره به روایتی از امام علی گفت: کسانی که به رشوه و رانت مشغول می شوند جایگاه خود را نشناخته و ارزش خود را پایین می دانند.


امام جمعه آسمینون منوجان: آژانس به دنبال مشکل آفرینی هدایت شده برای ایران است


حجت الاسلام محمد جعفری امام جمعه موقت بخش آسمینون منوجان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: ادعاهای بی‌اساس و بدون منطق «رافائل گروسی» که هر از چندگاهی و کاملا هم ‌سو با اظهارات کاخ سفید علیه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران ایراد می‌شود، نه ‌تنها در مسیر روان‌سازی مناسبات فنی هیچ کمکی نمی‌کند بلکه بیان‌گر آن است که اراده‌ای جدی در مقامات آژانس برای مشکل‌آفرینی هدایت‌شده برای ایران در حال پیگیری است.


وی ابراز کرد: تروئیکای اروپایی در بیانیه‌ای آورده‌‌اند؛ ما شدیدا نگران این هستیم که ایران به‌طور کامل توافقی را که در تاریخ ۱۲ سپتامبر با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس به‌آن رسیده بود، اجرا نکرده است و مدیرکل را مجبور کرده تا تنها در عرض ۲ هفته گزارشی را در خصوص عدم پایبندی صادر کند.


وی خاطرنشان کرد: همچنین سخنان لجام گسیخته و ابهام‌آلود بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل، را باید آتش تهیه این تحرکات دانست، آنچه در سخنان بایدن، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند، استفاده دوباره رئیس جمهوری آمریکا از گزاره‌های مشروط است.

وی با بیان این مطلب که بایدن بازگشت واشنگتن به ‌برجام را مشروط به‌ بازگشت ایران به‌ توافق می‌داند، اظهار کرد: مثلث مذکور با تکرار بازی نخ‌نمای خود می‌خواهند برای مذاکرات آینده که احتمالا وین ۷ نام خواهد گرفت با عطش زیاد اما با قیافه‌ طلبکارانه، تقلاهایی را صورت دهند تا دست خالی نباشند اما باید بدانند آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت چرا که سیاست خارجی دولت سیزدهم معطل برجام نخواهد ماند.


حجت الاسلام جعفری با اشاره به روز وقف، عنوان کرد: دین مبین اسلام به گونه‌ای اساسی و ریشه‌ای تمام نیازهای جامعه و پیروان خود را بررسی کرده و راه حل هایی را ارائه داده که ضامن و دربردارنده گسترش عدالت و مساوات است.


امام جمعه موقت آسمینون تاکید کرد: برخی از این قوانین عبارتند از زکات، خمس، صدقه و وقف که آنها مشکلات اقتصادی جامعه را برطرف می کند البته یکی از سنت‌های حسنه و روش‌های نیکو وقف است.


وی تصریح کرد: وقف کردن در میان مردم دارای ارزش والایی است چرا که در پیشبرد شئون زندگی و استحکام پایه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و بهداشتی جامعه اسلامی نقش موثر دارد.


حجت الاسلام جعفری با تبریک هفته نیروی انتظامی از زحمات نیروهای انتظامی خدوم و همیشه در صحنه کشور و منطقه و کسانی که در راه امنیت و حراست از وطن، جان و مال مردم تلاش می‌کنند قدردانی کرده و یاد شهدای این عرصه را گرامی داشت.


امام جمعه موقت رفسنجان: روحیه بسیجی و جهادی در همه زمینه ها کاربرد دارد

حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: زندگی سراسر افتخار عالم فقید حسن زاده آملی سیر فلسفی و عرفانی استیکی از جلوه های وجود بابرکت ایشان ولایت ورزی ایشان بود.

وی با گرامیداشت 9 مهر روز جهانی سالمند بیان کرد: پدر و مادر سالمند خود را به توصیه دین مبین اسلام در کنار خودمان نگه داریم و آنها را رسیدگی کنیم و قدر بدانیم.

حسینی به شهادت علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای اساره کرد و گفت: این نوجوان به همگان ثابت کرد ایران اسلامی هنوز گوهرهایی در خویش دارد که در هنگام وظیفه سر از پا نشناخته و به انجام وظیفه خویش خدمت می‌گذارند.
وی افزود: این روحیه بسیجی و جهادی در همه زمینه ها کاربرد دارد.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب شفافیت سازی باید متقن و دور از جنجال باشد، عمارگونه و بدون تعلق به تعصبات جناحی باشد.

امام جمعه انار: دولت انقلابی معطل برجام و وعده های توخالی غرب نمی ماند

حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان انار به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در  روز اربعین اشاره کرد و گفت: در جهاد روشنگری باید آگاه سازی ها بدون ایجاد فتنه، فساد و دعوا باشد؛ آگاه سازی ها باید متقن، مستدل و به هنگام و دور از جنجال، هیاهو و غرض ورزی باشد.

وی ولایت مداری را از ویژگیهای شیعیان حضرت ولی عصر(عج) دانست و گفت :کسی که ولایتمدار است نباید به فتاوای ولی امر و مرجع تقلید ایراد بگیرد و موضوعاتی که بر وفق مرادش نیست را توجیه کند؛ وقتی فتوای ولی امر و مرجع تقلید بیان می‌گردد که مثلا دف زنی و بکار بردن آلات موسیقی در مجالس اهل‌بیت(ع) در شان این مجالس  نیست و یا دوچرخه سواری بانوان در انظار نامحرمان جایز نمی باشد، باید پذیرفت و در صدد توجیه برنیامد.

حجت الاسلام منتظری گفت: اخیرا امریکا و اروپا و آژانس اتمی دنبال بهانه هایی می گردند که برای ایران مشکل تراشی کنند ولی آنها  باید بدانند که ، آن  سبو بشکست و آن پیمانه ریخت.

وی افزود: سیاست خارجی دولت انقلابی و مردمی  هرگز معطل برجام و وعده های توخالی آمریکایی‌ها و اروپائی ها نخواهد شد.

حجت الاسلام منتظری ارتحال عالم اندیشمند علامه حسن زاده آملی را گرامی داشت و گفت: زندگی سراسر فخر علامه حسن زاده آملی  آن حکیم الهی ، منجم ،  ریاضیدان ، عارف، فقیه ،  مفسر و محدث در یک نگاه کلی ، سیری فلسفی و عرفانی است که بر مدار معرفت نفس می گردد .

امام جمعه فهرج: اقدام علی لندی منش شهدای دفاع مقدس را زنده کرد/ توطئه در مرزهای شمالی بوی توطئه آمریکایی-صهیونیستی می دهد

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به رحلت علامه آیت الله حسن زاده آملی گفت: زندگی سراسر فخر این‌ حکیم الهی، در یک نگاه کلی سپری فلسفی و عرفانی است که بر مدار «معرفت نفس» می گردد.

وی با تحسین اقدام نوجوان ۱۵ ساله فداکار «شهید علی لندی » در نجات جان دو بانوی گرفتار شده در آتش بیان کرد: اقدام شجاعانه این نوجوان دهه هشتادی یاد و منش شهدای دفاع مقدس به ویژه شهید حسین فهمیده ها و شهید بهنام محمدی ها را زنده کرد.

آقاملایی همچنین به در پیش رو بودن هفته ناجا اشاره و ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات مجموعه انتظامی در تأمین نظم و امنیت اظهار کرد: قشرهای نظامی باید اشخاصی را که تعدی می کنند با آنها به شدت رفتار و با اشخاص عادی و مردم به دوستی و رفاقت برخورد کنند.

خطیب جمعه فهرج‌ در ادامه با اشاره به تنش های ایجاد شده در مرزهای شمال غرب ایران گفت: آنچه اکنون در مرزهای شمال غربی ایران مشاهده میشود، شکل گیری یک اتحاد نامرئی بین آمریکا، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان و رژیم صهیونیستی است و هدف گذاری آن ایجاد یک تغییر ژئوپولیتیک با نتایج راهبردی علیه دو‌ کشور ایران و روسیه است.

وی گفت: اقدامات در مرزهای شمال ایران بوی توطئه آمریکایی - اسرائیلی می دهد که در آن اردوغان به نوعی و علی اف به نوعی دیگر به «بازی» گرفته شده اند؛ اما این برای ایران و روسیه یک بازی نیست تا بتوانند آن را نادیده بگیرند.

آقاملایی تصریح کرد: هرگونه توطئه برای تغییر در مرزهای شمال ایران قابل تحمل نخواهد بود و قطعا ایران انقلابی اجازه نخواهد داد رژیم منحوس صهیونیستی از این موقعیت سوء استفاده کند چرا که دست ایران برای تنبیه اسراییل غاصب در سراسر منطقه غرب آسیا باز است.

امام جمعه کوهبنان: وقف استمرار حیات طیبه است

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری و با حضور جمعی از مسئولین اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی ، علما و روحانیون ، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد بزرگ‌و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: از مصادیق تقوا اطاعت از منویات و فرمایشات گهربار ولایت و رهبری  است که سعادت ، موفقیت و‌پیشرفت انسان را در بر دارد.

وی تاکید کرد: در هفته وقف قرار داریم انسان ملک یا پولی را در راه خدا و خیر می بخشد تا منفعت آن به عموم‌ برسد وقف در حقیقت نوعی مبارزه با حرص ، تکاثر ، طمع، فخر فروشی و ثروت اندوزی است.

امام‌ جمعه کوهبنان با استناد به کلام نورانی مولای متقیان افزود: وقف استمرار حیات طیبه است لذا فرزند صالح ، تالیف مصحف و قران ، کاشت درخت ، حفر چاه ، صدقه جاریه و..... جز باقیات و صالحات هستند که حتی بعد از مرگ برای انسان خیر در بر دارند.

وی ابراز کرد: موقوفاتی بسیار خوبی در شهرستان داشتیم که باید از بانیان خیر و اداره اوقاف کوهبنان تشکر نمود.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد:  انقلاب اسلامی که توسط حضرت امام (ره) بنیانگذاری شده تا به دست توانای مقام معظم رهبری تحویل حضرت ولی عصر (عج) گردد نوعی صدقه جاریه است.

وی یادآور شد: ارتحال عالم ربانی آیت الله حسن زاده آملی را داشتیم  مقام‌ معظم رهبری در پیام شان ایشان را که عالم ربانی و سالک توحیدی خطاب کردند شخصیتی که در فقه ، اصول ، فلسفه ، عرفان ، ریاضی ، نجوم ، ادبیات و....دارای فن بودند.  
حجت الاسلام جعفری ادامه داد: ایشان انسانی فرهیخته بود که در کنار تمام علوم وارسته و باتقوا بود عالمی که جامعیت و بصیرت  داشت ، همواره ولایت مدار بود به گونه ای که مطالب و نوشته های بسیار ارزشمندی در مورد ولی امر مسلمین جهان دارند.

وی ابراز کرد:  روز جهانی ناشنوایان ، روز سالمند ، روز وقف ، ایام شهادت نبی مکرم اسلام (ص) و فرزندان برومندش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) از دیگر مناسبت های در پیش هستند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: روز نیروی انتظامی ، روز روستا و عشایر ، روز دامپزشکی ، روز همبستگی با کودکان فلسطین از دیگر مناسبت های هفته آتی هستند.

وی ادامه داد: باید از وعاظ و مداحان که در ماه محرم و صفر در برپایی مجالس حسینی در شهرستان  تلاش کردند تشکر کرد همچنین باید از حضور گسترده مردم کوهبنان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی تشکرکرد.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: جا دارد اخلاق نبی مکرم اسلام (ص) ، حلم امام حسن مجتبی(ع)  و سبک زندگی امام رضا (ع) را همواره در زندگی مورد توجه داشته باشیم .


امام جمعه فاریاب: انحراف یعنی فاصله گرفتن سیاستمداران از اخلاق

خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان فاریاب توسط حجت الاسلام گروهی امام جمعه اقامه شد.

وی ابتدا ضمن دعوت به تقوای الهی به ماموریت پیامبر اکرم (ص) که ٢٣ سال طول کشید اشاره کرد و گفت : پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم 23 سال به امر رسالت و تبلیغ توحید و دین پرداختند، آخرین ماموریت پیامبر استقرار امامت بود.


حجت الاسلام گروهی بیان کرد :طبق آموزه های دین سیاست ما عین دیانت ماست، دو آفت دین را تهدید میکرد، یک انحراف از دین و معنویت، بعد از وفات پیامبر در امامت و خلافت انحراف بوجود آوردند، همچنین  ٢٥ سال علی (ع) را خانه نشین کردند.

وی افزود :از انحرافات دیگر شهادت امام حسین (ع) و اهل بیت در کربلا بود، این آفت (انحراف)همیشه وجود دارد، انحراف یعنی فاصله گرفتن سیاستمداران از اخلاق ومعنویت؛ این نوع سیاست در واقع خیانت است،سیاست معاویه و عمر عاص از این قبیل بود، سیاست عاری از اخلاق، مثل دولت های فعلی آمریکا و کشورهای اروپایی است.


خطیب نماز جمعه فاریاب به آفت دیگر دین اشاره کرد و گفت :آفت دوم در دست گرفتن سیاست توسط انسان های ضعیف، ترسو و بی کفایت است.

وی افزود:کسانی میتوانند حکومت کنند که دین و سیاستشان از این آفات عاری باشد، امامان شایستگی حکومت بر بشریت دارند، به همین خاطر پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) را بعنوان امام و خلیفه، انتخاب کردند.


حجت الاسلام گروهی ابراز کرد:تفکر امامین انقلاب، تفکر پیغمبر(ص) و علی( ع) است،به همین خاطر دین و سیاستشان قابل خدشه نیست،برکات این تفکر را هم اکنون میبینیم.


امام جمعه ریگان: ترویج فرهنگ وقف وظیفه همگانی است

نماز جمعه شهرستان ریگان به امامت حبیب رضا زاده برگزار شد.

امام جمعه شهرستان گفت:باید تببین و روشنگری در جامعه باشد؛ در روز اربعین در دیدار تلویزیونی دانشجویان عزیز ایرانی با حضرت آقا ابعاد مختلفی در این موضوع بررسی شد

وی افزود: حضرت آقا در دیدار تلویزیونی با دانشجویان  فرمودند: تدبین بهترین راه مقابله با جنگ شناختی با دشمن است،نکنه دوم؛این روشنگری آدابی دارد،نکته سوم؛ دوری از جنجال است،نکته چهارم؛روشنگری باید بدون تعصب و تعلوات جناحی باشد؛ نکته پنجم؛استقامت و تکرار است و ششمین نکته ؛پرهیز از تهمت نارواست.


وی ضمن تبریک روز وقف خاطر نشان کرد:ترویج فرهنگ وقف برای اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه ولی نعمت مان امام رضا (ع) وظیفه ی همگانی است.



امام جمعه موقت زرند: همه 12 هزار نیروی امام حسن(ع) دچار شک و شبهه بودند

حجت الاسلام غفوری امام جمعه موقت زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت: خداوند به همه ی ما تقوایی عطا کند که درجات انسان را افزایش میدهد. و مأنوس با خدای متعال شویم.

وی در ادامه افزود: امروز جمعه روز جهانی سالمندان است ، وظیفه ما نسبت به سالمندان سنگین است، آنها را به سرای سالمندان نسپاریم و فراموششان نکنیم.

غفوری یادآور شد: روز دوشنبه روز جهانی وقف است، وقف یک صدقه جاریه است و اهمیت و جایگاه ویژه ای در اسلام دارد.

وی افزود: صدقه جاریه فراموش و گمرنگ شده است آن را احیا کنیم که اهمیت ویژه ای در دین ما دارد.
امام جمعه موقت زرند خاطر نشان کرد: روز نیروی انتظامی را در پیش رو داریم و ضمن گرامیداشت این روز از زحمات و  خدمات همه زحمتکشان این نهاد تشکر میکنیم.

غفوری تاکید کرد: آخر ماه صفر است و رحلت حضرت محمد (ص)  و‌شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع) باید وظیفه خودمان را نسبت به رسول اکرم انجام بدهیم و در صورت امکان روضه خانگی برگزار کرد.

وی در ادامه افزود: روز شهادت امام رضا (ع) است قدر و منزلت این مناسبت ها را خوب می شناسیم ، امام حسن مجتبی (ع) برای دین خیلی تلاش کردند؛ پیامبر برای استقرار نظام امامت حضرت علی (ع) خیلی تلاش کردند اما در سقیفه مسیر دین اسلام تغییر کرد و جامعه اسلامی همچنان در حال ضربه خوردن هستند.

حجت الاسلام غفوری گفت:امام حسن مجتبی (ع)  ۱۲ هزار نفر نیرو داشت که تمامی آنها دچار شک و شبهه بوده و آماده پذیرش باج و رشوه بودند و به نیرنگ های معاویه دل سپردند و دل از امام بریدند.

وی ادامه داد: در نهایت ۴ هزار نفر برای امام حسن (ع) ماند که آنها نیز آماده صلح بودند، این نکته را در جامعه خودمان دنبال کنید ببینید آیا این شکها و تردید ها هست یا خیر؟

وی افزود: در سایه رهبران و دانشمندانی چون امام خمینی (ره) علامه طباطبایی و  ایت الله مصباح  و علامه حسن زاده آملی شک ها و تردید های مردم از بین رفت.

غفوری تاکید کرد: همچون امام حسن مجتبی (ع) دانشمندانی که دلشان برای دین رسول الله(ص) سوخت در مقابل اینکه جامعه باید صلح کند ایستادند و دانشمندان دلسوز اجازه ندادند که این حرف در جامعه پراکنده شوند.

وی در پایان تاکید کرد: عالمی همچون حسن زاده آملی دلهای مارا قرص می کند وقتی درباره حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مطلبی را بیان می کند که می فرماید یگانه ی دوران ، فقیه و ولی زمان  و‌ .. با تعارفی که علامه حسن زاده آملی از رهبری تعریف میکند دل ما قرص تر می شود و این‌نکته به کسانی که گفتند باید با آمریکا صلح کرد می گوییم کور خواندید جامعه ما با جامعه امام حسن مجتبی (ع) قابل مقایسه نیست.

امام جمعه رابر: علی لندی نشان داد ارزش های اخلاقی در جامعه نهادینه است

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام  جمعه رابر در خطبه های عبادی و  سیاسی این هفته ضمن تسلیت  ارتحال عالم ربانی، سالک توحیدی، منجم ، ریاضیدان، عارف، فقیه، مفسرومحدث ، استاد اخلاق علامه ای  انقلابی حضرت آیت الله حسن زاده آملی وتسلیت  شهادت نوجوان ۱۵ساله ی فداکار شهید علی لندی گفت: شهید علی لندی با ایثار و از خود گذشتگی برای نجات جان دو انسان دیگر به دل آتش زد و خود بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

وی افزود: اقدام  این نوجوان شهید ایذه ای به اصلاح دهه هشتادی یاد و خاطره شهیدان  دفاع  مقدس به ویژه شهید حسین  فهمیده ها و شهید بهنام محمدی ها را زنده کرد .

خطیب جمعه رابر ادامه داد : والدینی که توانستند ارزش های اخلاقی چون ایثار را در فکر فرزندانشان نهادینه کنند علیرغم تلاش های دشمنان  قسم خورده ی ملت ایران، این ملت نوجوانانی فهیم از جنس علی لندی ها ، بسیار دارد که می تواند برای این کشور افتخار آفرینی کنند در روایت داریم  هر کس از آسیب رساندن سیلاب یا آتشی ، یا دشمنی زورگویان به مسلمانان جلوگیری کند، خداوند گناهانش را می آمرزد و بهشت براو واجب می گردد درود و رحمت الهی به این نوجوان شهید ایذه ای که ایثار او برای همیشه ماندگار شد و نام خود را  برای همیشه در تاریخ ثبت کرد.

امام جمعه رابر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بازی تکراری آمریکا و اروپا و آژانس هسته ای گفت: مثلث آمریکا، اروپا و آژانس بازی تکراری از نو آغاز کرده اند و قصد دارند از سوی واکنش های  دولت جدید را بسنجند  و از سوی دیگر برای مذاکرات احتمالی آینده برگ برنده ای جستجو کنند.

وی افزود: ادعایی بی اساس  و بدون منطق مدیر کل آژانس هسته ای کاملا همسو با کاخ سفید علیه فعالیت های صلح آمیزهسته ای  ایران  ایراد می شود.

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه اروپایی ها  در بیانیه  ای مشترک  آورده اند ما شدیداًنگران این هستیم  ایران به طور کامل توافقی  که در تاریخ 12سپنامبربا با مدیر کل آژانس به آن رسیده بود؛ اجرا نکرده است، عنوان کرد: سخنان  لجام گسیخته و ابهام آلود بایدن   در مجمع عمومی سازمان ملل  را باید آتش این تحرکات دانست؟  بایدن بازگشت به برجام مشروط به بازگشت ایران به توافق می داند.

وی اظهار کرد: مثلث مذکور برای مذاکرات  آینده، با عطش زیاد ولی باقیافه طلبکارانه تقلاهایی را صورت می دهند تا دست  خالی نباشند اما باید بدانند آن سبو شکست و آن پیمانه ریخت، سیاست  خارجی دولت  سیزدهم معطل  برجام  نخواهد ماند.

حجت الاسلام  والمسلمین علیدادی سلیمانی در پایان از دست اندرکاران اربعین  حسینی همه هیئت های مذهبی که اجتماع عظیمی را در کنار بارگاه  شهدای گمنام شهرستان به وجود آوردند تقدیر و تشکر کرد و ازپایگاه مالک  اشتر مسجد جامع که در شب اربعین  یادواره350شهید شهرستان و 8 شهید گمنم و سید الشهدای مقاومت را برگزار کردند  قدردانی کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, ,
,
,
,
, امام جمعه کرمان: علامه حسن زاده آملی منشا خیرات زیادی در جامعه بودند, امام جمعه کرمان: علامه حسن زاده آملی منشا خیرات زیادی در جامعه بودند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه آسمینون منوجان: آژانس به دنبال مشکل آفرینی هدایت شده برای ایران است, امام جمعه آسمینون منوجان: آژانس به دنبال مشکل آفرینی هدایت شده برای ایران است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه موقت رفسنجان: روحیه بسیجی و جهادی در همه زمینه ها کاربرد دارد, امام جمعه موقت رفسنجان: روحیه بسیجی و جهادی در همه زمینه ها کاربرد دارد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه انار: دولت انقلابی معطل برجام و وعده های توخالی غرب نمی ماند, امام جمعه انار: دولت انقلابی معطل برجام و وعده های توخالی غرب نمی ماند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه فهرج: اقدام علی لندی منش شهدای دفاع مقدس را زنده کرد/ توطئه در مرزهای شمالی بوی توطئه آمریکایی-صهیونیستی می دهد, امام جمعه فهرج: اقدام علی لندی منش شهدای دفاع مقدس را زنده کرد/ توطئه در مرزهای شمالی بوی توطئه آمریکایی-صهیونیستی می دهد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه کوهبنان: وقف استمرار حیات طیبه است, امام جمعه کوهبنان: وقف استمرار حیات طیبه است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه فاریاب: انحراف یعنی فاصله گرفتن سیاستمداران از اخلاق, امام جمعه فاریاب: انحراف یعنی فاصله گرفتن سیاستمداران از اخلاق,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه ریگان: ترویج فرهنگ وقف وظیفه همگانی است, امام جمعه ریگان: ترویج فرهنگ وقف وظیفه همگانی است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه موقت زرند: همه 12 هزار نیروی امام حسن(ع) دچار شک و شبهه بودند, امام جمعه موقت زرند: همه 12 هزار نیروی امام حسن(ع) دچار شک و شبهه بودند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه رابر: علی لندی نشان داد ارزش های اخلاقی در جامعه نهادینه است, امام جمعه رابر: علی لندی نشان داد ارزش های اخلاقی در جامعه نهادینه است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه