اخبار داغ

دیدار رئیس جمهور با نمایندگان اقشار مردم در یاسوج؛

طرح های نیمه کاره کهگیلویه و بویراحمد را دریابید/نماینده دانشجویان: کهگیلویه و بویراحمدچشم انتظار توازن منطقه ای + تصاویر

طرح های نیمه کاره کهگیلویه و بویراحمد را دریابید/نماینده دانشجویان: کهگیلویه و بویراحمدچشم انتظار توازن منطقه ای + تصاویر
آیت‌الله رئیسی عصر جمعه در ادامه سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعی از نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم این استان دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین مشارکت در عرصه سیاسی و حضور در عرصه جنگ و دفاع مقدس و صحنه های ملی را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

آیت الله حسینی: طرح های نیمه کاره استان را دریابید

آیت الله حسینی با قدردانی از انتخاب استاندار استان، گفت: استان دارای جمعیت ۷۵۰ هزار نفری و دو بخش سردسیری و گرمسیری است و در دوران طاغوت دچار ظلم و محرومیت های شد اما بعد از انقلاب خدمات فراوانی به مردم این استان شد.

,
,
,

وی حضور ریاست جمهوری را گره گشا مشکلات دانست و گفت: واکسیناسیون کرونا، کنترل قیمت ها در بخش سیمان، آهن آلات در مدت زمان کوتاه عملکرد موفقی در این دولت دیده شد.

,

آیت الله حسینی به طرح های حدود ۱۵ الی ۲۰ ساله در استان  اشاره داشت و افزود: طرح های  نیمه کاره مانند جاده پاتاوه دهدشت و اجرای باند دوم این جاده، سد تنگ سرخ، مارون ۲ ، تخصیص اعتبار ویژه برای بیمارستان ها در سی سخت چرام لنده و باشت،، اعتبار ویژه برای اشتغال استان، اجرای طرح های تولیدی و اشتغال ، استفاده از نیروهای استان در سطح ملی از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

وی به تامین اعتبار جهت امور فرهنگی و مبارزه با اسیب های اجتماعی و فعال سازی شهرک های صنعتی و کارخانه قند و نقش آنها در اشتغال زایی با فعال کردن آنها اشاره داشت و گفت: توجه به مشوق ها برای افزایش جمعیت، استخدام ، بیمه از مهمترین موضوعات استان است.

,

 همسر سردار شهید کشاورز: نخبگان استانی در عرصه های ملی دیده شوند

,

در این دیدار همسر سردار شهید کشاورز گفت: شهدا رفتند از همه تعلقات دنیوی دل بریدند تا شاهد شکوفایی در همه زمینه ها باشیم.

گشتاسبی با بیان اینکه بانوان همسران خود را برای عزت ایران اسلامی راهی جبهه های جنگ کردند، گفت: عرق شرم بر چهره ام جاری می شود وقتی می بینم زنان دیارم طعم فقر و محرومیت را می چشند.

,
,
,


وی با اشاره به اینکه  بدون نظر گرفتن نگاه  جنسیتی  باید از توان و قدرت زنان استفاده کرد،گفت: زنان دیشموک امروز نیاز توجه هستند در این راستا باید کانون های مشاوره برای انها در نظرگرفته شود.

,
,

گشتاسبی با بیان اینکه زن محور خانواده است، گفت: زنان استان به مکان های ورزشی نیاز  دارند، در زمینه بهداشت نیاز مکان های  بهداشتی و درمانی برای درمان بیماری ها وجود دارد.

,

وی به هزینه های زندگی ، فقر و سخت گیری بانک ها برای ازدواج جوانان  و اینکه از مشکلات است و افزود: به دلیل عدم حمایت ها از خانواده کمتر دغدغه ای برای فرزند آوری وجود دارد

,

وی گفت: استان دارای ظرفیت و نخبگان مختلف هستند که می توان در عرصه های ملی بدون تبعیض و نگاه های جنسیتی به آنها توجه داشت.

,

نماینده دانشجویان: کهگیلویه و بویراحمدچشم انتظار توازن منطقه ای

,

فعال دانشجویی و نماینده جهادگرانی دانشجویی  کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: استان کهگیلویه و بویراحمد غنی با مردمی فقیر اما مملو از استعداد است.

,

وی حوزه گردشگری ، صنایع دستی حوزه معادن و نفت گاز را از ظرفیت ها دانست و گفت، از ظرفیت ها در راستای محرومیت زدایی استفاده نشده است، در دهه های گذشته خدمات زیادی ارئه شده است.

,

وی افزود: امیدی در دولت شما برای رشد همه استعدادها فراهم شده است بخشی از جمعیت استان از  روستاییان تشکیل شده کسانی که خودکفا بودند اما با الگوی های غیر بومی دچار وابستگی شدند.

,

نادری افزود: به دلیل عدم نگاه دقیق در بعد سیاست گذاری، و زیر ساخت های فرهنگی با انبوهی از آسیب های اجتماعی مواجه هستیم.

وی افزود: در دولت شما چشم انتظار توازن منطقه ای هستیم و به جای نگاه توسعه‌ی تکنو گرانی از الگوهای منطقه ای استفاده شود.

,
,
,

وی افزود : خلأ مدیریت اجرایی در استان احساس می شود و درد دل محرومان شنیده نمی شود.

,

وی به تهیه سند امایشی استان اشاره داشت و گفت: تدوین سند امایشی  باید توسط دلسوزان استانی در دستور کار قرار گرفته شود.

وی گفت: اهتمام دولت برای پویایی جهاد سازندگی قابل تقدیر است اما جهاد با دست اراده مردم تشکیل می شود و با بخشنامه و بوروکراسی اداری محقق نمی شود.

,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه