اخبار داغ

شهردار منطقه ۷ کرج:

ساخت و ساز غیرمجاز در محمود آباد کرج با حمایت دادستان ممنوع شد/ معضل فاضلاب و نبود آسفالت؛ گریبانگیر حیدر آباد و بهارستان

ساخت و ساز غیرمجاز در محمود آباد کرج با حمایت دادستان ممنوع شد/ معضل فاضلاب و نبود آسفالت؛ گریبانگیر حیدر آباد و بهارستان
عباس کمالی روستا گفت: با حمایت های انجام شده توسط دادستان کرج، از ۳ ماه گذشته تا کنون ساخت و ساز چند طبقه و غیر مجاز در این منطقه ممنوع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهردار منطقه ۷ کرج با اشاره به اینکه حیدرآباد و شهرک بهارستان معضلات زیادی دارند، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: کوچه های آسفالت نشده در این مناطق در حال پیگیری بوده و پیمانکار انتخاب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
عباس کمالی روستا به رفع ۸۰ درصد مشکلات فاضلاب حیدرآباد اشاره کرد و افزود: باقیمانده معضل فاضلاب قبل از آغاز بارندگی به نتیجه می رسد، ۳ روز در میان فعالیت های جهادی و لایروبی انهار انجام می شود.
,
 
,
وی با اشاره به ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی محمود آباد کرج، اظهار داشت: با حمایت های انجام شده توسط دادستان کرج، از ۳ ماه گذشته تا کنون ساخت و ساز چند طبقه و غیر مجاز در این منطقه ممنوع شده است.
,
 
,
کمالی روستا تصریح کرد: آسفالت خیابان اصلی رجایی شهر تا خیابان چهارم اجرا شده بود و طی ۲۰ اخیر روز آسفالت تا خیابان هشتم به اتمام رسیده است، این خیابان تنها خیابانی است که کلکتور برای جمع آوری آبهای سطحی دارد.
,
 
,

وی با اشاره به اینکه آبهای سطحی سوار بر کلکتورها شده است و مشکل فنی ندارد، خاطر نشان داشت: در فلکه دوم رجایی شهر جابجایی تیر برق داشتیم و کابل گذاری انجام می شود، ۲۰۰ متر کف سازی صورت می گیرد و در نهایت مشکل آسفالت شهروندان رفع خواهد شد.  

,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه