اخبار داغ

داوران مظلوم‌ترین قشر فوتبال هستند؛

افشاریان: از کامرانی‌فر بابت بی‌احترامی‌ام عذر می‌خواهم/ فدراسیون فوتبال برای ناظمی پاداش ویژه درنظر بگیرد

افشاریان: از کامرانی‌فر بابت بی‌احترامی‌ام عذر می‌خواهم/ فدراسیون فوتبال برای ناظمی پاداش ویژه درنظر بگیرد
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: از رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهم جایزه بزرگی را برای گلاره ناظمی در نظر بگیرد تا انگیزه‌ای برای وی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره توجیهی داوران لیگ برتری اظهار داشت: وظیفه سختی به لطف اعضای هیأت رئیسه فدراسیون بر عهده من قرار گرفته و امیدوارم نام خوبی را از خودم در این کمیته به جا بگذارم. برای دپارتمان داوری همه بزرگان داوری به جز حسن کامرانی‌فر در ذهن من بودند. منصور قنبرزاده به من گفت حکم کامرانی‌فر را صادر کنم، در جلسه‌ای که با شهاب عزیزی خادم و قنبرزاده داشتیم من کمی درشتی کردم که همین جا در حضور همه داوران دستانم را بالا می‌برم و به خاطر آن رفتارم عذرخواهی می‌کنم چون او زحمات زیادی کشیده.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او در ادامه عنوان داشت: ۳ روز است که خانواده خودم را ندیده‌ام و این ۳ روز سخت‌ترین روزهای زندگی من بوده. داوران مظلوم‌ترین قشر فوتبال هستند و برای امکانات آنها باید هزینه شود. مهم‌ترین چیزی که برای داوران می‌خواهیم، عزت و احترام است. هر داوری با سرنوشت تیم‌ها بازی کند باید تنبیه شود، اگر داوری نمره ۷.۴ به پایین گرفت باید حداقل ۶ هفته در خدمت خانواده‌اش باشد.
,
 
,
افشاریان با اشاره به عملکرد خوب گلاره ناظمی در جام‌جهانی فوتبال مردان بیان داشت: از رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهم جایزه بزرگی را برای او در نظر بگیرد تا انگیزه‌ای برای وی شود.
,
 
,
وی هنگام سخنرانی برای داوران لیگ برتری ضمن تشکر از افرادی که در این مراسم  حاضر شده‌اند هنگام معرفی دکتر امین نوروزی گفت: او بسیار جنتلمن است من قبل از انتخابات با او تلفنی صحبت می‌کردم. یکبار که صحبت‌مان تمام شد و تلفن را قطع کردم گفتم او دیوانه است، ما خودمان به دنبال رأی هستیم و او برای رأی با ما تماس گرفته!
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه