اخبار داغ

تلاش طلبه دهه هفتادی برای رفع محرومیت در جنوب کرمان؛

آبرسانی به شش روستا ریگک جازموریان/ ساخت ده مدرسه و مسجد بومی در منطقه

آبرسانی به شش روستا ریگک جازموریان/ ساخت ده مدرسه و مسجد بومی در منطقه
مرتضی فلاح نژاد گفت: مشکل آب شش روستا منطقه ریگک جازموریان را برطرف کرده ایم و همچنین هم اکنون ساخت ده مدرسه و مسجد بومی در منطقه به پایان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مرتضی فلاح نژاد در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص فعالیت های جهادی خود در جنوب کرمان گفت: فعالیت ما در مرز استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان است و هدف ما محرومیت زدایی در این مناطق است چرا که در جنوب استان منابع خدادادی و نخبگان نابی وجود دارد که به دلیل نبود امکانات و مقدمات لازم از دست می روند چرا که نه مدرسه ای دارند که بتوانیم انتقال مفاهیم علمی را داشته باشیم و نه مسجدی که انتقال مسائل شرعی و دینی انجام شود.

این طلبه جهادی عنوان کرد: در مناطق جنوب استان دشمنان به منظور ترویج بهائیت و وهابیت وارد شده اند و به هر طریقی می خواهند تا دین را از مردم بگیرند؛ در این راستا آنها خطاب به مردمی بومی می گویند شما آب ندارید و نظام و دولت توجهی به شما ندارد و به هر طریق تلاش می کردند تا مردم را از دین جدا کنند و بر همین اساس با لطف خداوند حل مسئله آب منطقه را اولویت کار خود قرار دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,

, ,



وی افزود: به منظور حل مسئله بی آبی منطقه با مجمع خیرین تهران ارتباط گرفتیم و وامی را نیز برای بار اول خودم گرفتم و پس از آن وارد عمل شدیم و دشمنان نتوانستند از طریق مسئله کم آبی منطقه، کاری انجام دهند و پس از آن مباحث عید غدیر و مسائل بین شیعه و سنی را مطرح کردند و در این راستا ما اقدام به ساخت مدرسه و مسجد بومی کردیم و با این اقدامات نیز فعالیت آنان را ناکام گذاشتیم.

حجت الاسلام فلاح نژاد با بیان اینکه با نصب پنل های خورشیدی، مشکل برق رسانی منطقه را حل کردیم و پس از آن به مباحث کشاورزی وارد شدیم، اظهار کرد: مشکل آب شش روستا منطقه ریگک جازموریان را برطرف کرده ایم و در حال انجام کارهای آبرسانی مربوط به روستای هفتم در این منطقه هستیم.

, ,
,
,
,
,

, ,



این طلبه جهادی با تأکید بر اینکه تمامی امورات در منطقه به صورت مردم نهاد، کار جهادی و کمک خیرین در حال انجام است، تصریح کرد: هم اکنون ساخت ده مدرسه و مسجد بومی در منطقه به پایان رسیده و ما ساخت را تا هر جا که مشاهده کنیم که دشمن وارد می شود و مباحث دینی ما به خطر می افتد، انجام خواهیم داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اشتغال با توجه به محصولات کشاورزی منطقه، باید ایجاد شود و ما کارگاه های کوچکی را در جنوب تشکیل دادیم و با محصولات پیاز و گوجه فرنگی، تولید رب خانگی و پیاز سرخ شده و خلال را  داشتیم که این اقلام حتی در تهران هم به فروش رسید.

گفتنی است حجت‌الاسلام مرتضی فلاح‌ نژاد متولد سال ۱۳۷۵ و بومی منطقه است و مدتی نیز در منطقه اسفراین در استان خراسان شمالی در زمینه آبرسانی فعالیت داشته است.

, ,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه