اخبار داغ

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

۳۸۶ پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد

۳۸۶ پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد
مسلمی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به تشکیل پرونده‌های تخلفاتی اصناف گفت: پس از پیگیری شکایات واصله توسط بازرسین ۳۸۶ پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نظارت بر فعالیت صنوف در استان زنجان اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری یک هزار و 252 مورد شکایت مردمی از صنوف استان دریافت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه از مجموع شکایت‌های دریافت شده یک هزار و 140 مورد مربوط به بخش کالایی و 112 مورد مربوط به بخش خدمات است بیان کرد: 397 مورد از شکایات به صورت تلفنی، 451 مورد به صورت حضوری، 103 مورد به صورت کتبی، 246 مورد از طریق پیامگیر 124 و 55 مورد نیز از طریق سایت‌های مرتبط دریافت شده است.

,

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: با پیگیری شکایات دریافتی توسط بازرسان تا به امروز 386 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

,

وی با بیان اینکه 322 مورد از شکایات دریافتی هم اکنون در دست بررسی است خاطر نشان کرد: 58 مورد از شکایت‌ها منجر به جلب رضایت مشتری شده است.

,

مسلمی در ادامه در مورد ثبت اطلاعات انبار در سامانه جامع تجارت در استان زنجان گفت: این سامانه وظیفه رصد معاملات، خرید و فروش و واردات و صادرات کالا توسط تجار را بر عهده دارد.

,

وی تصریح کرد: در مرحله اول ثبت کالاهای اساسی از قبیل روغن نباتی، شکر، برنج، چای، کره، مرغ، محصولات فولادی، سیمان، اقلام ضدعفونی کننده و شوینده، ماسک، پوشاک بچه و شیر خشک، لوازم خانگی، حبوبات، تایر سبک و سنگین و انواع کالاهای پتروشیمی و روغن موتور در اولویت قرار دارد و این کالاها حتما باید ثبت شود.

,

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان داشت: همه تولیدکنندگان، پخش کنندگان، عمده فروشان، خریداران و فروشندگان خرد باید ضمن ثبت نام در سامانه، نسبت به ثبت ورود و خروج کالاها اقدام کنند.

,

وی با اشاره به اینکه در صورتی که اقلام در هر یک از مراحل خرید و فروش در سامانه ثبت نشود در صورت مشاهده توسط بازرسان سازمان صمت و یا نیروی انتظامی در حین جابجایی، به عنوان قاچاق و عرضه خارج از شبکه تلقی می‌شود افزود: در این شرایط نسبت به تشکیل پرونده تعزیراتی اقدام شده و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

,

مسلمی تاکید کرد: واحد‌های صنعتی استان برای رفع هرگونه مشکل در این خصوص می‌توانند به معاونت امور صنایع سازمان‌، واحدهای معدنی و صنایع معدنی به معاونت امور معادن سازمان‌، اصناف نیز به معاونت بازرگانی مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه