اخبار داغ

دبیر فراکسیون مناطق آزاد کشور:

توسعه تجارت خارجی، مهمترین اولویت کاری سعید محمد در مناطق آزاد باشد

توسعه تجارت خارجی، مهمترین اولویت کاری سعید محمد در مناطق آزاد باشد
حاتمی گفت: توسعه تجارت خارجی باید مهمترین اولویت کاری سعید محمد در مناطق آزاد باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حاتمی نماینده شهرستانهای کلیبر خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلانی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، در خصوص انتصاب سعید محمد به دبیرشورای عالی مناطق آزاد کشور اظهار داشت: بنده آقای سعید محمد را یک مدیر تحول‌گرا می‌دانم. تحول‌گرایی، ریسک‌پذیری و دل به کارهای بزرگ سپردن از جمله ویژگی هایی است که در پیشینه و رزومه سردار محمد برجسته می باشد.

وی گفت: سعید محمد مدیر جهادی است که در سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور می‌تواند به ایفای نقش مهم و سازنده بپردازد و در رفع مشکلات مناطق آزاد مؤثر واقع شود.

دبیر فراکسیون مناطق آزاد کشور خاطرنشان کرد: انگیزه ، روحیه و نشاط جوانی سعید محمد جسارت انجام کارهای بزرگ را به او خواهد داد و ما امروز نیازمند فردی جوان و دارای انگیزه هستیم که بتواند مشکلات جاری مناطق آزاد را استخراج و برای حل یکایک آنها برنامه‌ریزی و گام‌های مثبت و مؤثر بردارد.

حاتمی ادامه داد: سعید محمد در قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء(ص) تجربه خوبی را در حوزه‌های عمرانی و زیرساختی کسب کرده بود که این تجربه‌های خوب می‌تواند در حوزه اقتصادی و زیرساختی مرتبط با مناطق آزاد به کار آید.

وی افزود: انتظار ما از آقای سعید محمد این است که به پشتوانه این تجربیات، فصل نوینی را در تاریخ مناطق آزاد کشورمان بگشاید و مناطق آزاد را کارآمدتر از قبل کند.

حاتمی درباره مهمترین اولویت کاری سعید محمد در سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: به نظر من باید توسعه تجارت خارجی مهمترین اولویت کاری سعید محمد باشد و کنار آن باید بسترهای ایجاد تعادل میان صادرات و واردات را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: مناطق آزاد، مناطقی نیستند که صرفاً از طریق آنها کالاهای لوکس و زینتی و مصرفی وارد کشور شوند و بخش مهمی از ارز کشور صرف واردات چنین کالاهایی شود؛ لذا تعادل در ترازهای واردات و صادرات می‌تواند کارکرد مناطق آزاد را ارتقا بخشد و به یکی از اولویت‌های دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد کشور تبدیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه