اخبار داغ

فروشنده لوازم خانگی در کرج:

ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره ای رونق را به این بازار برگرداند/خرید کالای بومی باید به یک فرهنگ تبدیل شود

ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره ای رونق را به این بازار برگرداند/خرید کالای بومی باید به یک فرهنگ تبدیل شود
علی هاشم نسب گفت: اقدام رهبری بسیار به موقع بود زیرا بازار لوازم خانگی مدتهاست رونقی به چشم ندیده است ولی ما خوشحالیم که با این حرکت این بازار رونق را به چشم می بیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فروشنده لوازم خانگی در کرج در گفتگو با "تیتریک" گفت: خبر ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره ای از سوی رهبری باعث خوشحالی بسیاری از کسبه لوازم خانگی و مردم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی هاشم نسب ادامه داد: مدتهاست که بازار لوازم خانگی به دلیل کالاهای وارداتی به ویژه کره در رکود بود و مردم واقعا توان خرید نداشتند.
,
 
,
وی افزود: از طرفی تجمل گرایی باعث شده بود تمایل برای خرید لوازم خانگی وارداتی بیشتر باشد در صورتی که کالای داخلی نیز بسیار با کیفیت است و توان رقابت با  کالاهای خارجی را دارد ولی مردم با اینکه توان خرید نداشتند ولی همان مقدار اندک نیز از کالای وارداتی خریداری می کردند.
,
 
,
این فروشنده تصریح کرد: اقدام رهبری بسیار به موقع بود زیرا بازار لوازم خانگی مدتهاست رونقی به چشم ندیده است ولی ما خوشحالیم که با این حرکت این بازار رونق را به چشم می بیند.
,
 
,
هاشم نسب گفت: امروز ۹۵ درصد لوازم خانگی در کشور توسط برندهای مختلف تولید می شود و من برای مصرف خانه خودم نیز از این برندها استفاده می کنم و واقعا راضی هستم.
,
 
,
وی افزود: قیمت لوازم خانگی وارداتی در برخی موارد دو الی سه برابر کالای ایرانی است در صورتی که کیفیت برابر است و باید فرهنگ خرید کالای بومی در کشور توسط مردم نهادینه شود تا کالای داخلی بتواند در بازار رقابت پیروز شود.
,
 
,
این فروشنده در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز این ظرفیت در کشور وجود دارد که لوازم خانگی داخلی را به کشورهای مختلف صادر کنیم و این دستاوردی است که فقط با حمایت مردم محقق می شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه