اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

فرصت آزمون و خطا نداریم/لزوم اجرای سند پیشران توسعه لرستان

فرصت آزمون و خطا نداریم/لزوم اجرای سند پیشران توسعه لرستان
حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه فرصت آزمون و خطا نداریم، گفت: سند پیشران توسعه لرستان فراهم شده که می توان گفت نیازهای استان در آن دیده شده و اجرا شدن این سند کمک به حل مشکلات استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در جلسه شورای اداری لرستان که با حضور وزیر کشور در حال برگزاری است، اظهار داشت: لرستانی استانی است که جانفشانی هایی قبل و بعد از پیروزی انقلاب داشته به طوری که با تقدیم ۶۳۰۰ شهید و صدها جانباز و آزاده این گواه روشن به وفاداری این مردم در مسیر انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: آب و خاک، استعدادهای فروان، صنعت، کشاورزی، گیاهان دارویی، معادن، تولید ۲۸ درصد سنگ های تزیینی کشور در این استان از مهمترین پتانسیل ها و ظرفیت های استان است و این قطار سازندگی همیشه در حال حرکت بوده و با توجه به اینکه بیش از سه دهه از جنگ تحمیلی می گذرد اما استان ما در وضعیت نامطلوبی بوده و توسعه نیافتگی سبب رنج مردم شده است.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: متاسفانه آمار بالای بیکاری سبب شده که رمق از خانواده ها گرفت شود و لازم است برای رفع این مشکلات اقداماتی صورت گیرد.

,

حجت الاسلام شاهرخی خاطرنشان کرد: مشکلات آسیب های اجتماعی، تورم، عدم رونق کسب و کار، عدم وجود صنایع تبدیلی و هشت هزار میلیارد تومان خسارت باقی مانده از سیل، عدم تخصیص آب با توجه به اینکه لرستان جزء استان های پربارش است اما میزان زمین های آبی آن ۲۳ درصد بوده در حالی که میانگین کشوری ۴۶ درصد است.

,

وی بیان کرد: سیل ۹۸ سبب شد خسارت زیادی به استان وارد شود و در فصل بارش دچار سیل می شویم و در تابستان به دلیل عدم وجود سد با قطعی آب مواجه هستیم که این مشکلات در تار و پود زندگی مردم اثرگذار بوده و در این راستا لرستان نیاز دارد از بودجه های ملی به میزان کافی بهره مند شود تا بتواند این میزان از عقب ماندگی جبران شود.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: افق برای ما روشن است و جوانان تحصیلکرده زیاد هستند و این نوید یک حرکت رو به جلویی را در استان رقم می زند که همان تحول همراه با جهش است و خوشبختانه فرصت برای جبهه انقلاب در این دولت فراهم شده اما فرصت برای آزمایش و خطا نیست و باید با همت مضاعف و شبانه روزی بتوانیم این مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم.

,

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: اگرچه طی سال های اخیر اقداماتی صورت گرفته اما وقتی پیشبرد برنامه ها در سطح مدیریت کلان کند باشد این خود را در سطح استان نشان می دهد و لازم است در دولت جدید اقدامات چشمگیری صورت گیرد.

,

وی بیان کرد: سند پیشران توسعه لرستان فراهم شده که می توان گفت نیازهای استان در آن دیده شده و اجرا شدن این سند کمک به حل مشکلات استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه