اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان لرستان:

«بیکاری و فقر» مردم لرستان را رنج می‌دهد/ همراهی نمایندگان با استاندار

«بیکاری و فقر» مردم لرستان را رنج می‌دهد/ همراهی نمایندگان با استاندار
حجت الاسلام مبلغی با بیان اینکه «بیکاری و فقر» مردم لرستان را رنج می‌دهد، گفت: نمایندگان استان با استاندار جدید همراه هستند و قصد کمک به دولت را دارند چرا که کمک به دولت، کمک به مردم و ارتقای استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار لرستان اظهار داشت: انتظار داریم توجه ویژه ای که ریاست جمهوری به آن اشاره داشتند در بحث استان ویژه شدن، همواره وجود داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: با توجه به مشکلات و محرومیت استان که از آن رنج می بریم و همچنین انتظارات تراکم یافته ای که وجود دارد، مسئولیت استانداری بسیار خطیر و سنگین بوده و آنچه مهم است توان و توجه به جذب سرمایه گذار و راه اندازی واحدهای تولیدی و کسب و کار است.

,

رئیس مجمع نمایندگان لرستان تصریح کرد: بیرون آوردن استان از تنگنای اقتصادی و ارتقای استان، مسئله بسیار مهمی است به طوری که مشکلات استان در زمینه های مختلف بوده و در راس آن مشکلات اقتصادی است چرا که کارخانه های جدیدی ایجاد نشده و یا تعطیل گشته، بیکاری شدید و فقری که استان از آن رنج می برد مشکلاتی است که چشم همگان به استانداری و شخص استاندار است.

,

حجت الاسلام مبلغی عنوان کرد: توجه به صنعت، کشاورزی، دامپروری که می تواند استان را از این وضعیت خارج کند و شرایط مطلوبی را فراهم کند بسیار ضروری است و با توجه به اینکه بهترین خاک و زمین ها برای گسترش کشاورزی وجود دارد و حمایت از کشاورزان باید مورد استفاده قرار گیرد و در غیر این صورت همچنان در فقر و فلاکت خواهیم ماند.

,

وی بیان کرد: علاوه بر این مشکلات فرهنگی و ناهنجاری هایی که گاهی ناامنی ایجاد می کند، مشکلات زیرساختی برای اشتغال در حالی که زمینه های اشتغال استان فراهم است نشان می دهد که تدبیر درستی نسبت به استان صورت نگرفته است.

,

حجت الاسلام مبلغی خاطرنشان کرد: لرستان که بهترین مدافع انقلاب، نظام و کشور بوده سزوار این بی توجهی نیست و با توجه به اشاره رئیس جمهور، در این دولت وضعیت استان نیاز است که تغییر یابد و شرایط بهتری را شاهد باشیم.

,

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی زیرساخت های لازم را نداریم و مراکز تولیدی در بدترین وضعیت هستند نمی توان انتظار بهبود وضعیت را داشت، وقتی سد بالا دستی معشوره احداث نمی شود و وزارت نیرو با بی توجهی یک سدی که ۵۰ سال از مطالعات اولیه آن گذشته هنوز شروع نکرده باید سیل ویرانگر آنگونه خسارت و مشکلات را رقم بزند و مشکلاتی را ایجاد نماید.

,

وی با اشاره به ظرفیت گردشگری لرستان یادآور شد: یکی از زمینه های اشتغال در استان گردشگری است که استان ما در این راستا ظرفیت بسیار بالایی دارد که باید مود توجه قرار گیرد.

,

حجت الاسلام مبلغی افزود: نمایندگان استان در این راه با استاندار جدید همراه هستند و قصد کمک به دولت را دارند چرا که کمک به دولت، کمک به مردم و ارتقای استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه