اخبار داغ

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

افزایش بهای برق شایسته مردم رنج دیده از قطعی برق در گرمای تابستان نیست

افزایش بهای برق شایسته مردم رنج دیده از قطعی برق در گرمای تابستان نیست
سنگدوینی گفت: در تابستان امسال مردم گرگان هم قطعی آب و هم گرمای بی‌سابقه و قطعی برق را تجربه کردند و شایسته مردم نیست که بهای برق را چند برابر بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: موضوع تغییر تعرفه‌های برق استان گلستان به گرمسیری در سفر معاون هماهنگی توانیر به استان گلستان مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از روزهای تابستان مردم گلستان دمای بیش از 50 درجه سانتیگراد را تجربه کردند و دمای هوا در تابستان امسال نسبت به سال های گذشته بی‌سابقه بود ولی تعرفه برق مردم گرگان گرمسیری نیست.

,

سنگدوینی بیان کرد: بنا بود دیتاها و اطلاعات لازم را توانیر از هواشناسی دریافت کند و پس از انعکاس گزارشات وزارت نیرو نسبت به شرایط تعرفه برق گرمسیری استان گلستان تصمیم گیری کند.

,

وی افزود: در کمیسیون انرژی نیز در این خصوص بحث و گفتگو شده و یکی از نمایندگان کمیسیون انرژی در این راستا به وزارت نیرو مراجعه کرده است و تمام تلاش ما این است که این مشکلات مردم را برطرف کنیم.

,

این مقام مسئول بیان کرد: در تابستان امسال مردم گرگان هم قطعی آب و هم گرمای بی‌سابقه و قطعی برق را تجربه کردند و شایسته مردم نیست که با تحمل این رنج و مشقت ها بهای برق را چند برابر بپردازند.

,

سنگدوینی ابراز داشت: از وزارت نیرو این مسئله را پیگیری می کنیم و در هفته آینده نیز با معاونان وزارت نیرو این مسائل را در میان خواهیم گذاشت.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه